برگزاری آیین بزرگداشت پدران آسمانی در گلزار شهدای شهر زیارت

شیروان (پانا) - آیین بزرگداشت پدران آسمانی با حضور برخی از مسئولان و عموم مردم در گلزار شهدای شهر زیارت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین بزرگداشت پدران آسمانی در گلزار شهدای شهر زیارت

گلزار شهدای شهرستان شیروان در جوار امامزاده حمزه الرضا(ع) شهر زیارت این شهرستان واقع شده و با بیش از سه هزار متر مربع وسعت و ۳۸۸ مقبره شهید، بزرگترین گلزار شهدای خراسان شمالی است.

مراسم بزرگداشت شهدا در گلزار شهدای شهر زیارت برگزار شد که این مراسم با قرائت سوره‌ای از کلام الله مجید آغاز و سرودخوانی جمهوری اسلامی ایران برگزار و گروه سرود فرزندان حاج قاسم اجرای برنامه داشتند.

در این مراسم محمد امیدوار معاون سیاسی فرماندار شیروان ضمن خیر مقدم به مسئولین و سایر افراد شرکت کننده، این روز و ایام ماه رجب و ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر را به پدران تبریک و یاد پدرهای آسمانی را گرامی داشت.

وی بیان کرد: این مسئولیت‌هایی که ما داریم از جانفشانی شهدا و رزمندگان و جانبازان است. حضرت آقا ۴ راهبرد را برای جامعه داشتند. راهبرد سلامت و امنیت و رقابت و مشارکت که لازم است همه ما، مردم را به مشارکت و انتخابات تشویق کنیم.

محمد امیدوار اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این بزرگداشت‌ها باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می‌شود. هر مسئولی که در کشور ایران فعالیت دارد از جانفشانی‌های این شهداست.

معاون سیاسی فرماندار شیروان بیان کرد: شهرستان شیروان ۶۳۷ شهید دارد. آنها رفتند تا مدافع حرم و مدافع حریم وطن باشند و مردانگی کردند که ما راحت باشیم، امنیت داشته باشیم. بنابراین ما باید قدردان شهدا و خانواده‌های شهدا باشیم.

خبرنگار: نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار