سرگزی در گفت‌وگو با پانا:

مردم تحت تاثیر فضاهای تبلیغاتی سایر کشورها قرار نخواهند گرفت

اصل نظام برای مردم دارای اولویت است/ با تعامل دولت سیزدهم برای رفع مسائل اقتصادی تلاش صورت گرفت

تهران‌‌‌(پانا‌‌)- نماینده مردم زابل، هیرمند و هامون در مجلس با بیان اینکه اصل نظام برای مردم کشور ما دارای اولویت است، گفت مردم مانند گذشته با حضور خود در عرصه انتخابات نشان خواهند داد که تحت تاثیر فضاهای تبلیغاتی سایر کشورها قرار نخواهند گرفت.

کد مطلب: ۱۴۴۳۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مردم تحت تاثیر فضاهای تبلیغاتی سایر کشورها قرار نخواهند گرفت

محمد سرگزی در گفت‌وگو با پانا در خصوص اهمیت حضور مردمی در انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی، گفت: «مردم ما همواره علیرغم مشکلاتی که در حوزه اقتصادی بوده، در هنگام انتخابات حضور پر شکوهی داشتند چرا که اصل نظام برای مردم کشور ما دارای اولویت است. بنابراین علیرغم تحریم‌های ظالمانه‌ای که کشورهای استکباری علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ا‌عمال کرده‌اند، قطعا مردم مانند گذشته با حضور خود در عرصه انتخابات نشان خواهند داد که تحت تاثیر فضاهای تبلیغاتی کشورهای دیگر قرار نخواهند گرفت.»

نماینده مردم زابل ، زهک ، هیرمند ، نیمروز و هامون در مجلس افزود: «این وظیفه بر دوش مسئولان هست که با رویکردهای دقیق و برنامه‌ریزی‌های صحیح نسبت به حل مشکلات مردم اقدام کنند. مسئولان باید در حوزه‌های مختلف، مسائل معیشتی و اقتصادی مردم را کاهش دهند.»

وی درباره چهار شاخص انتخاباتی مدنظر رهبر انقلاب، گفت: «قطعا حضور موثر دستگاه‌های نظارتی بر فضاهای مختلف انتخاباتی از جمله فضای مجازی بسیار موثر است. همچنین جلوگیری از اقدامات نسبت به بداخلاقی‌هایی که بعضا برخی از افراد به صورت سازمان یافته جهت پایین آوردن مشارکت مردمی در انتخابات یا تخریب کاندیداها انجام می‌دهند می‌تواند بسیار موثر باشد. نهاد‌های نظارتی در این مسیر و با ورود خود و اصلاح و پیشگیری از اقدامات این چنینی کمک به یک انتخابات برگرفته از 4 مولفه رهبری که امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت است، داشته باشند.»

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در این دوره مجلس، بیان کرد: «این مجلس علیرغم تمام مشکلاتی که در حوزه‌های اقتصادی داشت، مسائل مردم را در اولویت خود قرار داد. در حوزه دستگاه‌های اجرایی، کارکنان دستگاه‌های اجرایی، موضوعات اقتصادی را در مجلس به صورت دقیق در اولویت قرار داد و بررسی کرد و با تعامل دولت سیزدهم برای رفع این مسائل تلاش صورت گرفت.»

سرگزی اظهار کرد: «ما نه به این دلیل که در این دوره از مجلس شورای اسلامی حضور داشتیم بلکه به دلیل اقداماتی که صورت گرفته نمره قابل قبولی را در ارزیابی به عملکرد مجلس می‌دهیم. قطعا بعضی از مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه امسال برگرفته از عملکرد مجلس‌های قبلی است. امیدواریم که عملکرد مجلس یازدهم تاثیری بر افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات داشته باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار