FIFA و AFC از بیرانوند با یادآوری خاطره تلخ رونالدو تمجید کرد+ عکس و فیلم

مهار پنالتی  یحیی الغسانی تصویری در آیینه تاریخ‌سازی در روسیه

تهران (پانا) -صفحه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال، با انتشار ویدیویی از دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران به تمجید ازبیرانوند پرداخت.

کد مطلب: ۱۴۴۲۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
 FIFA و AFC از بیرانوند با یادآوری خاطره تلخ رونالدو تمجید کرد+ عکس و فیلم

تیم ملی فوتبال ایران دیروز در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در گروه C در ورزشگاه اجوکیشن سیتی قطر به مصاف امارات رفت، این دیدار در نهایت با درخشش مهدی طارمی، با برتری ۲ بر یک شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

تیم ملی کشورمان، با این پیروزی ۹ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه سوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. شاگردان قلعه‌نویی در این مرحله ۱۱ بهمن و از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف سوریه خواهند رفت.

این نتیجه در حالی رقم خورد که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران در نیمه دوم دیدار با امارات و در دقیقه ۶۳ ضربه پنالتی یحیی الغسانی مهاجم تیم امارات را مهار کرد، تا ایران را در بازی نگه دارد و مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی بخش حریف شود.

صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا، با یادآوری عملکرد بیرانوند در جام ملت‌های سال ۲۰۱۹ که موفق به مهار پنالتی عمان شده بود به تمجید از وی پرداخت.

صفحه فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، نیز با انتشار ویدئویی از مهار پنالتی‌های بازیکنان مختلف توسط علیرضا بیرانوند، درباره دروازه‌بان تیم‌ ملی فوتبال ایران نوشت: «علیرضا بیرانوند یکی دو چیز در مورد مهار پنالتی‌ها می‌داند!»

تصویری که فیفا منتشر کرده، مربوط به گرفتن پنالتی رونالدو توسط بیرانوند است که برای بازیکن پرتغالی خاطره تلخی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رقم زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار