تشکیل کارگروه ورزش و سلامت دانش‌آموزی در مجمع خیرین مدرسه‌ساز

تهران (پانا) - جلسه کارگروه ورزش و سلامت دانش‌آموزی کشور با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه ورزش و سلامت دانش‌آموزی در مجمع خیرین مدرسه‌ساز

‌در جلسه هم‌اندیشی کارگروه ورزش و سلامت دانش‌آموزی کشور که با حضور صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی و سلامت، حسین بابویی مدیرکل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی، ‌ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و منصور نجفی افشار قائم مقام جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد، تشکیل کارگروه رسمی و تخصصی ورزش و سلامت در مجمع خیرین نیز مورد تاکید قرار گرفت.

در این جلسه همچنین ‌اعظم گودرزی مدیرکل سلامت و تندرستی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت نیز به بیان نیازهای حوزه سلامت پرداخت‌ و ورود خیرین به موضوعات سلامت دانش‌آموزی را بسیار مهم و راهگشا خواند.

ناصر قفلی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور با استقبال از نظرات مطرح شده نسبت به ورود خیرین به مقوله‌های ورزش و سلامت دانش‌آموزان کشور تاکید و برنامه‌هایی در این خصوص پیشنهاد کرد که در نشست‌های آتی کارگروه مورد بحث قرار خواهد گرفت.

‌در این جلسه مصوب شد تا ضمن تشکیل کارگروه ورزش و سلامت دانش‌آموزی در مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور، تشکیل دبیرخانه مرکزی آن در معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و برگزاری اولین همایش ملی مشترک با هماهنگی طرفین با موضوع ورزش و سلامت دانش‌آموزی در دستور کار قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار