رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش:

معلمان و دانش‌آموزان قهرمانان اصلی روایت‌های تعلیم و تربیت هستند

زاهدان (پانا) - رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت در عرصه تعلیم و تربیت معلمان و دانش آموزان قهرمانان اصلی روایت‌ها هستند.

کد مطلب: ۱۴۴۱۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمان و دانش‌آموزان قهرمانان اصلی روایت‌های تعلیم و تربیت هستند

نامدار صداقت رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان گفت: در آموزش و پرورش درگیر جنگی ترکیبی و جدی هستیم که طراحان آن اذهان عمومی را هدف قرار گرفته و با سیاه نمایی قصد دارند اقدامات بزرگ انجام شده را کوچک و کم اهمیت جلوه دهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت آموزش و پرورش، تصریح کرد: کسانی که نقش آموزش و پرورش را کوچک انگاری می‌کنند، در صف دشمنان هستند.

نامدار صداقت با بیان اینکه در حوزه تعلیم و تربیت به خصوص استان سیستان و بلوچستان به صورت گسترده با جنگ ترکیبی روبرو هستیم، بیان کرد: سیاه نمایی از وضعیت دانش آموزان، یکی دیگر از عملیات های روانی دشمنان در جنگ ترکیبی است و در تمامی اخبار و محتواهای رسانه ای این جنگ، وجهه معلمان هدف گیری شده است.

وی مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش را افسران خط مقدم این جنگ عنوان کرد و گفت: این عزیزان با ابتکار عمل در کف مدارس از عملکرد معلمان و دانش آموزان در مقابله با هجمه های دشمنان به تولید محتوا بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار