مدیر کل حوزه هنری استان خراسان رضوی:

ایجاد فضای قرارگاهی در آموزش و پرورش ارتباط دانش‌آموزان با فعالیت‌های هنری را بهبود می‌بخشد

تبادکان (پانا) - مدیر کل حوزه هنری استان خراسان رضوی در جلسه امضا تفاهم نامه با آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت با ایجاد فضای قرارگاهی دسترسی و ارتباط با دانش‌آموزان برای فعالیت‌های هنری بهتر شده است.

کد مطلب: ۱۴۴۱۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد فضای قرارگاهی در آموزش و پرورش ارتباط دانش‌آموزان با فعالیت‌های هنری را بهبود می‌بخشد

مجید عسگری گفت: ارتباط و همکاری با آموزش و پرورش در پژوهشکده صدر دانشگاه امام حسین(ع) از حدود یک سال گذشته در قالب مفهوم واژه هنری، کودک و نوجوان آغاز شده است. فعالیت هایی در رشته های تاتر مدرسه، سرود، هنر نوجوان و هنرهای تجسمی با همکاری معاونت پرورشی آموزش و پرورش در حال شکل گیری است.

وی به سه حوزه جدی فعالیت امور هنری، مصرف هنری باشگاه های هنری و آموزش و توانمندسازی مربیان اشاره کرد و افزود: در مصرف هنری فیلم مسافری در گانورا توسط نوجوانان مشهدی و سرمایه گذاری سازمان هنری در حال اجراست و انیمیشن ایلیا هم توسط اعضای تیم شهرستان کاشمر هم در حال ساختن است که هدف ما از این کار دیده شدن کار دانش آموزان است.

مدیر کل حوزه هنری استان در پایان گفت: اینکه آموزش و پرورش فضای قرارگاهی و خلاقانه ایجاد کرده قابل تحسین است افق جدیدی برای استفاده از ظرفیت سایر دستگاه های کشور ایجاد شده است و امروز انجام کار هنری با تمرکز بر دانش آموزان بسیار آسان تر شده است.

دانش آموز خبرنگار: مهدیه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار