یک نومعلم خلیل آبادی:

معلم عاشق تنها کسی است که می‌تواند این شغل را برعهده گیرد

خلیل آباد (پانا) - نومعلم خلیل آبادی گفت معلمی عشق است و تنها کسی که عاشق شغل معلمی می‌شود می‌تواند این شغل دوست‌داشتنی و دلنشین را برعهده گیرد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
معلم عاشق تنها کسی است که می‌تواند این شغل را برعهده گیرد

فائزه غلامی، نومعلم خلیل آبادی در گفت و گو با پانا گفت: من از سال ۱۳۹۸ وارد دانشگاه فرهنگیان شدم و به روند تحصیلی خود ادامه دادم از سال ۱۴۰۲ وارد حوزه آموزشی شدم و اولین سال کاری خود را با شور و شوق فراوان آغاز کردم.

وی گفت: دبیر ادبیات هستم و هفته اولی که به مدرسه رفتم ابتدا دانش آموزان فکر نمی‌کردند که من معلم هستم و مرا با دانش آموزان دیگر اشتباه می‌گرفتند.

وی از روند ساعت کاری خود گفت: سعی می‌کنم کل ساعت کلاس را به درس اختصاص ندهم، زیرا ممکن است دانش آموزان خسته شوند اگر فرصت شود گاهی اوقات از داستان های ادبیات می گویم یا شعر می خوانم برای دانش آموزان و از آنها می خواهم آرایه هایی که خیلی آشکار هستند را از طریق شنوایی بگویند.

وی در رابطه با توصیف شغل خود ادامه داد: معلمی عشق است و تنها کسی که عاشق شغل معلمی می‌شود می تواند این شغل دوست داشتنی و دلنشین را برعهده گیرد.

وی در پایان بیان کرد: همه دانش آموزان استعدادهای بی نظیری دارند. مثل بازیگری، شعرسرایی، خطاطی و نقاشی، مولودی خوانی و ...که باید آنها را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

خبرنگار دانش آموز: فاطمه روحانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار