معلم دبیرستان عصمتیه ناحیه ۵ مشهد:

درس کار و فناوری راهنمای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان است

مشهد (پانا) -یک معلم در ناحیه ۵ مشهد گفت درس کار و فناوری دانش‌آموزان را با حرفه‌های مختلف شغلی آشنا و به آنها در انتخاب رشته صحیح کمک می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۴۱۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
درس کار و فناوری راهنمای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان است

حمیده حیدری، معلم دبیرستان عصمتیه ناحیه ۵ مشهد گفت: درس کار و فناوری درسی است که دانش آموزان را با تمام حرفه های شغلی از جمله کار با کامپیوتر و سیستم آشنا می کند که در انتخاب رشته صحیح دانش آموزان بسیار موثر است.

وی در ادامه افزود: جهت دادن به مسیر آینده شغلی دانش‌آموزان نسل جدید بسیار مهم است که با درس کار و فناوری استعدادهای خود را در هنر می‌شناسند. استفاده از استعدادها می تواند در کنار درس خواندن برای دانش آموزان درآمدزایی هم به‌همراه داشته باشد.

حیدری افزود: ارتباط با نوجوانان را بسیار دوست دارم و رابطه‌ معلم و دانش آموز در دوره متوسطه بسیار جالب است. نوجوان ها، چالش ها و دغدغه های زیادی دارند، مهم ترین چالش آنها فضای مجازی است. در استفاده از فضای مجازی ممکن است به سمت بیراهه بروند یا سردرگم شوند، وظیفه معلمان تربیت دانش آموزانی است که راه درست را از بین راه های بیراهه تشخیص دهند.

این معلم اظهار کرد: برای ایجاد انگیزه و علاقه به درس کار و فناوری در دانش آموزان بیشتر کار عملی انجام می‌دهم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که می‌خواهند در آینده دبیر یا معلم شوند باید به معلمی و رابطه‌ بین معلم و دانش آموز عشق بورزند تا در این حرفه موفق شوند.

دانش آموز خبرنگار: هانیه حسین زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار