‌مادر شهیده فائزه رحیمی با دانش‌آموزان دیدار کرد؛

ناگفته‌های سبک زندگی «شهیده فائزه رحیمی» از زبان مادرش

تهران (پانا) - مادر شهیده دانشجو معلم فائزه رحیمی با حضور در دبیرستان شهید عطایی با دانش‌آموزان این مدرسه دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۱۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ناگفته‌های سبک زندگی «شهیده فائزه رحیمی» از زبان مادرش

مادر شهیده فائزه رحیمی با همراهی دو مادربزرگ این شهیده در مراسمی با دانش‌آموزان دبیرستان شهید عطایی دیدار و گفت‌وگو کردند. در این مراسم برنامه‌هایی همچون اجرای سرود گروهی و نوحه خوانی و سینه‌زنی انجام شد. مادر شهیده فائزه رحیمی در این مراسم به گفت‌وگو با دانش‌آموزان این مدرسه پرداخت.

وی در رابطه با ویژگی‌های فائزه اظهار کرد: «فائزه در فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی حضور فعال داشت و همیشه تاکید می‌کرد که حجاب و کشورتان را حفظ کنید. فائزه علاقه شدیدی به سردار سلیمانی داشت. او بسیار ولایت‌مدار بود و به رهبر عظیم‌الشان ایران که ایشان را حضرت آقا خطاب می‌کرد علاقه بسیار داشت. سرتاسر اتاق فائزه عکس‌های رهبر فرزانه و حکیم انقلاب و سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی است.»

مادر شهیده فائزه رحیمی در رابطه با یکی از دلنوشته‌هایی که به تازگی از فائزه یافته است، خطاب به دانش‌آموزان گفت: «در دل‌نوشته‌ای که از فائزه در پشت تصویر حضرت آقا پیدا کریدم، نوشته بود: "ببین میان چه کسانی نشسته‌ای! ببین آن کسی که با تو نشسته، می‌خواهد تو را بیشتر کند، یا خودش را بیشتر کند؟ می‌خواهد دنیایش را بیشتر کند یا خدایش را بیشتر کند؟" این دلنوشته من که مادر او هستم را به لرزه در آورد.»

وی در پایان از تمامی بچه‌ها چند قول گرفت و از آنان خواست با رعایت این مسائل یاد فائزه را زنده نگه‌ دارند و افزود: «از تمامی شما دانش‌آموزان قول می‌گیرم که رهبر عزیزمان ‌حضرت آقا‌ را حمایت کنید و پیرو خط ولایت باشید و حجاب خود را رعایت کنید تا یاد فائزه را زنده نگه ‌دارید. قدر این چفیه‌های خود را بدانید. حضرت آقا یک چفیه بر روی پیکر فائزه انداخت و این نشانه ارزش آن است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار