پس از ۱۳ سال از ادغام باشگاه دانش‌پژوهان جوان با سازمان استعدادهای درخشان؛

المپیادی‌ها ‌خانه‌دار می‌شوند‌

جشن استقلال باشگاه دانش‌پژوهان‌ در بهمن امسال برگزار می‌شود

تهران (پانا) - جشن اعلام استقلال کامل و افتتاح ساختمان جدید باشگاه دانش‌پژوهان جوان در بهمن ماه امسال ‌برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
المپیادی‌ها ‌خانه‌دار می‌شوند‌

سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با پانا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: «‌انشالله ‌در بهمن‌ماه امسال، پس از 13 سال از ادغام باشگاه دانش‌پژوهان جوان با سازمان استعدادهای درخشان، جشن اعلام استقلال کامل و افتتاحیه ‌باشگاه دانش‌پژوهان جوان ‌برگزار خواهد شد.»

وی ادامه داد: «دقیقا 27 دی‌ماه سال 1389 بود که شورای عالی اداری مخالف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، باشگاه را منحل و با سازمان استعدادهای درخشان ادغام کرد. این اتفاق باعث شد که باشگاه آسیب ببیند، ساختمانی که برای باشگاه بود از دست رفت، امکاناتی که نیازهای بچه‌های نخبه بود و برای المپیادهای جهانی‌ استفاده می‌کردند بین برخی مدارس پخش شد، نیروهای انسانی که در باشگاه تربیت شده بودند از باشگاه خارج شدند و نتایج المپیاد جهانی ما افت جدی کرد.»

رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان اضافه کرد: «‌پس از تذکرات چندین مرتبه مقام معظم رهبری نسبت به نتایج المپیادهای جهانی و نارضایتی نخبگان المپیادی دوباره مقرر شد که باشگاه بازگردد. الحمدالله در همین دولت در اسفند 1400 مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دوباره اجرا شد. اساس‌نامه جدید برای باشگاه تصویب ‌و سال گذشته از سوی رئیس‌جمهور شد و ایشان دستور دارند که باشگاه هرچه زودتر استقلال پیدا کند که به حمدلله به‌زودی استقلال کامل باشگاه و افتتاحیه ساختمان باشگاه را ‌برگزار خواهیم کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار