پیام استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر به‌مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

بوشهر (پانا) - استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش پیام مشترکی صادر کردند.

کد مطلب: ۱۴۴۰۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام  استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر به‌مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش

پیام احمد محمدی­ زاده استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش به شرح ذیل است:

«بهره‌گیری از خردِجمعی و اندیشه­ نخبگانی مطابق آیه شریفه «وَشَاوِرْهُمْ فِی الْأَمْرِ.... » در حل مسائل و موضوعات پیش روی جامعه ضرورتی انکار ناپذیر است.

امروزه آموزش و پرورش به عنوان بزرگ‌ترین، حساس‌ترین و بنیادی‌ترین نهاد تربیتی، اجتماعی و فرهنگی جامعه در معرض تیر و ترکش جنگ ترکیبی - شناختی دشمنان نظام اسلامی قرار گرفته است.

با توجه به اینکه میدان جنگ نرم دشمنان به عرصه مدارس کشیده شده است، لذا در این برهه حساس وظیفه همگانی تبیین این چالش‌ها و تبدیل کردن آنها به فرصت می ­باشد.

فرمانداران و بخشداران به عنوان رؤسای شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ۱۸‌گانه استان، با تعامل و همگرایی از همه ظرفیت‌های قانونی برای ارتقا و اعتلای نظام آموزشی بهره خواهند برد تا آموزش و پرورش به عنوان اولویت اول نظام حکمرانی و جامعه پیرامونی قرار گیرد.

اینجانب از تمامی زحمات و تلاش­های دست‌اندرکاران شوراهای آموزش و پرورش در استان بوشهر تقدیر و تشکر می­کنم و همگان را به جهاد خدمت و نقش ­آفرینی عالمانه برای دستگاه تعلیم و تربیت فرا می خوانم .

از درگاه لایزال خداوند باری­ تعالی روزهای درخشانی برای فرزندان این مرز و بوم آرزو می ­نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار