در همایش تکریم از معاونان آموزشی دبستان‌های منطقه۱۸؛

معاونان آموزشی زمینه‌ساز شکوفایی استعداد دانش‌آموزان هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران در همایش تکریم از معاونان آموزشی دبستان‌های منطقه، آنان را یکی از موثرترین افراد در زمینه‌ساز شکوفایی استعداد دانش‌آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
معاونان آموزشی زمینه‌ساز شکوفایی استعداد دانش‌آموزان هستند

همایش تکریم از معاونان آموزشی دبستان‌های منطقه۱۸ با حضور منصور هدایتی مدیر آموزش‌و‌پرورش منطقه، نسرین توکلی راد، معاون آموزش ابتدایی منطقه و معاونین آموزشی دبستان ها برگزار شد.

منصور هدایتی ضمن تشکر از زحمات معاونین آموزشی دبستان‌های منطقه بیان داشت: بی‌شک همه معاونین بر این نکته واقف هستند که تاکید بر برقراری ارتباط درست دوستانه می تواند انگیزه تحصیل وزمینه رشد و شکوفایی استعدادها را در دانش‌آموزان تقویت کند، بنابراین باید تلاش کرد با ایجاد نظم و انضباط مدرسه را به محیطی امن و آرام برای تحصیل سوق داد.

هدایتی ضمن تشکر از حسن سلیقه معاونت آموزش ابتدایی در تکریم معاونین آموزشی بیان داشت: به علم و ادب و فراهم آوردن محیط لازم برای گسترش دانش، نخستین برنامه برای بالا بردن فهم و درک مردم است، آنچه از امیرکبیر، چهره ای روشن فکر و اندیشمند ساخته، توجه او به علم و فرهنگ بوده است، او در عصری که کتاب، مهم ترین وسیله دانش‌اندوزی و تولید اندیشه بود، دست به ابتکارهایی زد که ارزش آنها را امروزه به خوبی می‌توان دریافت.

هدایتی ادامه داد: مهم‌ترین اعتقاد امیر علم دوست (امیر کبیر)، ساخت مدرسه دارالفنون بود. میرزا‌تقی‌خان کتاب خانه‌ای در کنار مدرسه دارالفنون تأسیس کرد تا دانش‌آموزان با علوم مورد علاقه خود آشنا شوند. راه‌اندازی چاپ‌خانه مدرسه دارالفنون هم از کارهای اندیشمندانه امیر بود که چاپ کتاب‌ها را آسان‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر می کرد، همه اینها نشان از دغدغه‌مندی ایشان در مدرسه سازی و تجهیز مدارس و علم آموزی مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار