معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۶ خبر داد:

کسب رتبه اول ناحیه 6 در ارزیابی کارشناسی‌های تربیت‌بدنی و سلامت در خراسان رضوی

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه ۶ مشهد مقدس گفت‌ رتبه اول در ارزیابی‌ کارشناسی‌های تربیت‌بدنی و سلامت در سطح استان خراسان رضوی توسط کارشناسی سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناحیه ۶ کسب شد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول ناحیه 6 در ارزیابی کارشناسی‌های تربیت‌بدنی و سلامت در خراسان رضوی

احسان رجبیان گفت: ارزیابی ادارات در نواحی و مناطق ۴۷گانه به صورت سالیانه بر اساس شاخص‌ها و آیتم‌های تخصصی در هر دو حوزه تربیت بدنی و سلامت صورت می‌گیرد.

وی گفت: با توجه به اهمیت و ارتقای سطح سلامت دانش آموزان شاخص‌ها و فعالیت‌هایی برای اداره سلامت و تندرستی تعریف می‌شود که این سنجش در چندین شاخه ارزیابی می‌گردد.

اوتصریح کرد: از جمله شاخص‌های ارزیابی شامل سفیران سلامت و آموزش همسالان ،جشنواره سفیران سلامت، محیط زیست و ایمنی و نظارت بر ایمنی و بهداشت محیط در مدارس است.

وی افزود: این موفقیت، نتیجه برنامه‌ریزی راهبردی و نظارت دقیق در سطح ریاست، معاونت پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسی سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح اداره‌، اهتمام مدیران و همکاران در اجرای فعالیت‌های اجرایی‌، تعمیم آموزش‌های حوزه سلامت و تندرستی به دانش آموزان و خصوصا مراقبین و رابطین سلامت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس است.

او در پایان گفت‌: امیدواریم بتوانیم گامی موثر در جهت دستیابی به اهداف ساحت‌های سند بنیادین خصوصاً ساحت زیست بدنی در آموزش و پرورش برداریم.

دانش آموز خبرنگار: سنا مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار