انتخابات پیش‌رو رزمایش اقتدار ملی و پیام بازدارندگی کشور به معاندان نظام است

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت در دو ماه آینده تمرکز اصلی ما روی مهمترین رویداد سیاسی کشور یعنی انتخابات است و باید زمینه حضور حداکثری جامعه را در انتخابات پیش رو که رزمایش اقتدار ایران اسلامی است فراهم کنیم که این خود یک پیام بزرگ برای استقلال و بازدارندگی کشور است.

کد مطلب: ۱۴۳۹۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات پیش‌رو رزمایش اقتدار ملی و پیام بازدارندگی کشور به معاندان نظام است

علی موحدی امروز صبح در جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان بوشهر اظهار کرد: در دو ماه آینده تمرکز اصلی ما روی مهمترین رویداد سیاسی کشور یعنی انتخابات است و می بایست زمینه حضور حداکثری جامعه را در انتخابات پیش رو که رزمایش اقتدار ایران اسلامی است فراهم نموده که این خود یک پیام بزرگ برای استقلال و بازدارندگی کشور است.

موحدی گفت: مشارکت حداکثری، قدرت چانه زنی نظام را در همه عرصه ها بالاتر می‌برد و نقش اساسی و حضور محوری مردم در انتخابات رمز اقتدار نظام است چرا که نظام ما جمهوری اسلامی و برخاسته از رای مردم است. نظام تعلیم و تربیت می تواند زمینه حضور حداکثری همه آحاد جامعه در انتخابات پیش رو فراهم نماید.

موحدی افزود: ما ملت ایران همان طور که در راهپیمایی ها، پیاده‌روی اربعین و تشییع شهدا حضور حداکثری داریم باید در انتخابات نیز حضور حداکثری داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره اهمییت حضور دانش‌آموزان رای اولی در انتخابات گفت: همایش رای اولی ها در هر شهرستان بعد از امتحانات دیماه برگزار می شود و ما ١٨ اجتماع در ١٨ شهرستان و منطقه خواهیم داشت.

وی با اشاره به نقش جهاد تبیین و اطلاع رسانی هوشمندانه در این زمینه گفت: در دست گرفتن فضای رسانه ای آموزش و پرورش و تولید محتوا برای حضور پرشور در انتخابات بسیار مهم و لازم است.

موحدی راهیان نور را عامل مهمی در تحول فکری و عقیدتی دانش آموزان دانست و گفت: راهیان نور منجر به تحول عمیق فکری و عقیدتی در دانش آموزان می شود و لازم است با حمایت همه جانبه دستگاهها صورت گیرد. این اردو به ما یادآوری می‌کند که حفظ این انقلاب، خاک و مرز و بوم با جانفشانی و از خود گذشتگی چه کسانی و در چه شرایطی بوده است که اتفاق افتاده و ما نیز باید بیاندیشم که در حفظ آن چه نقش و وظایفی داریم.

ایشان بیان کرد: نقش روابط عمومی و خبرگزاری پانا در تببین اهمیت انتخابات مهم و کلیدی است و باید به سمت انتشار محتواهای دعوت مدیران، نخبگان و دانش آموزان به انتخابات بروند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ما باید از هم اکنون با برنامه ریزی لازم به سمت تولید خبر و محتوای لازم برویم و مواردی نظیر پویش ۲۲ روز تا انتخابات، اجتماع رای اولی ها، استفاده از ظرفیت تلویزیون اینترنتی طارونه در شبکه شاد استان، استفاده از ظرفیت دانش آموزان فعال رسانه‌دار، نشست‌های بصیرتی و پرسش و پاسخ و استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی و نقش آفرینی دانش آموزان با استفاده از گروه همسالان زمینه حضور پرشور و حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار