مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری خبر داد؛

تلاش برای ایجاد شناسه ملی هنرستان هنرهای زیبای سراسر کشور

تهران (پانا) - مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری از رایزنی‌های لازم با آموزش و پرورش برای ایجاد شناسه ملی هنرستان هنرهای زببای کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای ایجاد شناسه ملی هنرستان هنرهای زیبای سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی معاونت هنری، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری در ادامه سفر خود به استان ایلام، از هنرستان پسرانه این شهر بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید که به همراه هوشمند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بود بیان کرد: برنامه جامع پرورشی هنرستان‌های هنرهای زیبا برای اولین بار تدوین و تصویب شد و برای اجرا به هنرستان‌های هنرهای زیبا ابلاغ شد که در این راستا بتوانیم در حوزه‌های پرورشی همچون بحث‌های آموزشی برنامه جامعی را داشته باشیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: برند و عنوان هنرستان هنرهای زیبا به نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اولین بار در سازمان ثبت اسناد به ثبت رسید و در صددیم یک سردر متحدالشکل با این عنوان و برند برای همه هنرستان‌ها ارسال کنیم که در همه هنرستان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین اسماعیلی در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان و معاونینش گفت: در نشستی که با معاونان آموزش و پرورش داشتیم، رایزنی‌های لازم جهت ایجاد شناسه ملی از سوی سازمان آموزش و پرورش برای هنرستان هنرهای زببای پسران و دختران استان صورت گرفته و در صورت اخذ این شناسه نقل و انتقالات مالی جهت برطرف کردن نیازهای اولیه این هنرستان‌ها راحت تر انجام خواهد شد.

اسماعیلی در ادامه بیان داشت: چارت سازمانی این هنرستان‌ها در سازمان امور استخدامی مصوب شده و برای هر هنرستان در حال حاضر پنج پست در نظر گرفته شده است.

بازدید اسماعیلی از ایلام

همچنین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری در جلسه با مدیران مسئول مؤسسات فرهنگی هنری دغدغه های آنان را شنید و مسائل آنان را بررسی کرد.

در انتهای این نشست از زحمات خانم جمیلا ملکشاهی دبیر اجرایی آموزش‌های مهارتی در استان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار