معاون عملیات اتوبوسرانی تهران خبر داد؛

ورود اتوبوس‌های بازسازی شده به خط ۹ اتوبوس‌های تندروی پایتخت

تهران (پانا) - معاون عملیات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از بازسازی کامل تعداد ۵ دستگاه اتوبوس دوکابین «کینگ لانگ» این شرکت و اضافه شدن آنها به چرخه خدمات رسانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ورود اتوبوس‌های بازسازی شده به خط ۹ اتوبوس‌های تندروی پایتخت

مسعود سلیم جوهری با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار مربوطه، از تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس دوکابین سامانه تندرو، شش اتوبوسرانی نیاز به بازسازی کامل داشتند که پنج دستگاه از این تعداد پس از بازسازی از صبح امروز به ناوگان خط تندروی ۹ در مسیر پایانه لاله به جوانمرد قصاب اعزام شدند.

معاون عملیات شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه طبق توافق صورت گرفته ۲۰ دستگاه باقیمانده تا اردیبهشت ماه سال آتی به ناوگان این سامانه اضافه می شوند، افزود: اتوبوس های اورهال شده از قسمت های موتور، کف اتوبوس، اتاق، بدنه، صندلی و شیشه ها به طور کامل بازسازی شده‌اند و پس از تست و تأیید نهایی در خدمت شهروندان قرار گرفتند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، وی گفت: از آغاز پروژه بازسازی اتوبوس ها تا کنون تعداد ۲۰۴ دستگاه اتوبوس دوکابین به چرخه خدمات اضافه شدند و تعداد ۷۴ دستگاه نیز در حال بازسازی است و در حوزه بخش خصوصی، ۱۷۴ دستگاه بازسازی شدند و ۲۰ دستگاه نیز در جریان بازسازی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار