مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

تأثیرگذاری زنان در عرصه تعلیم و تربیت بیشتر بوده است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی تأثیرگذاری فعالیت‌های زنان در آموزش و پرورش را بیشتر از عرصه‌های دیگر عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تأثیرگذاری زنان در عرصه تعلیم و تربیت بیشتر بوده است

مسعود سعادتی در همایش تحکیم بنیان خانواده و آیین تجلیل از بانوان تاثیرگذار در عرصه تعلیم و تربیت، اظهار کرد: حضور اثرگذار و فعال زنان در عرصه‌های متعدد از افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به نقش انکارناپذیر زنان در عرصه تعلیم و تربیت، گفت: بدون اغراق بخش قابل توجهی از ماموریت‌های آموزش و پرورش بر عهده همکاران خانم بوده و ماموریت‌های ابلاغی چه در ستاد و چه در کف مدارس توسط بانوان فرهنگی در سطح عالی اجرا می‌شود.

سعادتی با اشاره به لزوم پیشبرد برنامه‌‎های تربیتی تحت برنامه عمل، گفت: گروه‌های اندیشه‌ورز با حضور بانوان اثرگذار در تعیلم و تربیت تشکیل یافته است و اقداماتی همانند ترویج سبک زندگی اسلامی، تبیین ارزش‌های حجاب و عفاف در قالب برنامه‌های این گروه اجرا می‌ شود.

وی ادامه داد: نکات مهمی راجع مسائل آموزشی و زنان معلم است که نکته اول در فرمایش مقام معظم رهبری اشاره شده که در تاریخ انقلاب اسلامی زن با رعایت حدود شرعی کارهای مهم و تاثیرگذاری را انجام داده و در جامعه نقش مهمی داشته است.

سعادتی افزود: نکته دوم بحث آموزش و پرورش است و اینکه زنان در کنار آموزش و پرورش بودند بخشی از توجه هایی از آموزش پرورش به عهده ی زنان آموزش و پرورش هست در جاهایی که بانوان حضور داشتند و مسئولیت هایی که به عهده آنان گذاشته شده همه موفق بودند و در بخش های آموزشی در کف مدارس به عنوان معلم نقش آفرینی کردند.

دانش آموز خبرنگار: سنا بهروز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار