رتبه سوم کشوری جشنواره ملی بهیندخت در گفت‌وگو با پانا:

نقاشی رشته آرامش‌بخش و بسیار متنوعی است

کرج (پانا)- دانش آموز شهرستان ساوجبلاغ که موفق به کسب رتبه سوم کشوری جشنواره ملی بهیندخت در رشته نقاشی شده است عنوان کرد نقاشی رشته آرامش‌بخش و بسیار متنوعی است.

کد مطلب: ۱۴۳۹۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نقاشی رشته آرامش‌بخش و بسیار متنوعی است

آنیسا مهری، دانش آموز پایه سوم دبستان زنده یاد مریم پایکاری شهرستان ساوجبلاغ که در جشنواره ملی بهیندخت رتبه سوم را کسب کرده است در گفت و گو با پانا گفت:«دختران نقش بسیار مهم و موثری در آینده کشور خواهند داشت، هر چه آنان مهارت بیشتری بیاموزند توانمندتر خواهند شد و در نتیجه خانواده و جامعه موفق‌تری خواهند ساخت.»

وی ادامه داد:«دختران در خانواده و جامعه عضو مهمی هستند به همین دلیل در رویکرد سبک زندگی ایرانی-اسلامی تاثیر بسزائی دارند.»

مهری اضافه کرد: «از کودکی با کاغذ و مداد آشنا شدم و مادرم همیشه مرا تشویق می‌کرد و نقاشی هایم را به دیوار می چسباند و برایم کتاب های رنگ آمیزی و نقاشی می خرید. وقتی وارد مدرسه شدم همچنان علاقه فراوانی داشتم و در دوران کرونا یک روزنامه دیواری همگانی با موضوع کرونا برای مدرسه نقاشی کردم و روزنامه دیواری مدرسه مان منتخب شد.»

وی بیان کرد: «به دلیل اینکه به نقاشی بسیار علاقه داشتم مدرسه مرا از برگزاری جشنواره ملی بهیندخت مطلع کرد. در رشته نقاشی ثبت نام کردم که موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدم.»

مهری اظهار کرد: «تاکنون در مسابقات نقاشی با موضوعات گوناگون از جمله جشنواره نوجوان سالم، جشنواره علمدار، جشنواره فرهنگی و هنری فردا، هفته وحدت و ...شرکت کردم، همچنین در مسابقات دیگری همچون دلنوشته برای سردار سلیمانی، کتابخوانی دانایی و توانایی، احکام و ... هم شرکت کردم.»

این دانش آموز گفت: «جشنواره ملی بهیندخت ویژه دختران بود و به دلیل اینکه در تابستان برگزار شد هیچ اخلالی در دروس درسی ام ایجاد نکرد و من با علاقه کامل در این جشنواره شرکت کردم. تاکنون به کلاس نقاشی نرفته ام، اما این موفقیت موجب شد انگیزه بیشتر پیدا کنم و تلاش و برنامه ریزی کنم تا نقاشی را به صورت حرفه ای بیاموزم. چرا که نقاشی رشته‌ آرامش بخش و بسیار متنوعی است.»

وی در پایان بیان کرد: «می خواهم به همسالانم بگویم همه شما توانایید و می‌توانید در زندگیتان با تلاش و کوشش موفق باشید. همچنین از مسئولان مسابقه بهیندخت هم بسیار سپاسگزارم که به دختران اهمیت می‌دهند و امیدوارم ما دختران با انتخاب الگوهای مناسب و تلاش بتوانیم آینده بهتری برای ایران عزیزمان رقم بزنیم.»

دانش آموز خبرنگار: ملیکا بهروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار