معاون فرهنگی و اجتماعی و امور زیارت استانداری خراسان رضوی:

دانش‌آموزان برای فعالیت‌‌های انقلابی در زمینه‌های مختلف خط قرمز نشناسند

تربت جام (پانا) - معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی بر نقش‌آفرینی بالای دانش‌آموزان در رشد کشور تاکید کرد و گفت دانش‌آموزان برای انجام فعالیت‌های انقلابی در زمینه‌های مختلف خط قرمز نشناسند.

کد مطلب: ۱۴۳۹۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان برای فعالیت‌‌های انقلابی در زمینه‌های مختلف خط قرمز نشناسند

حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در نشست با تشکل های دانش آموزی بیان کرد: دانش آموزان قدرت رسانه ای بالایی دارند، دانش آموزان نقش آفرینی خودشان را در آموزش و پرورش، نماز جمعه، کتاب و کتابخوانی مدارس پررنگ ببینید.

وی با اشاره به نقش دانش آموزان در انقلاب افزود: انقلاب و نهضت امام، انقلاب و نهضت نوجوانان بود. شهید احمد منصوری دیپلم خودشان را در زندان رژیم پهلوی گرفتند، اما شما دانش آموزان امروز به مراتب از ظرفیت های بیشتری در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، انقلابی، جهادی و... برخوردار هستید که می‌توانید با استفاده صحیح افتخارات بزرگی را رقم بزنید.

گنابادی نژاد، با اشاره به حضور موثر دانش آموزان در رشد کشور تصریح کرد: دانش آموزان برای فعالیت های انقلابی در زمینه های مختلف خط قرمز نشناسند، نه تنها مسئولین مدرسه و شهرستان بلکه تمام کشور را شما باید به خدمت بگیرید و در میدان حضور داشته باشید تا بتوانید از ظرفیت های بالایی که در اختیار دارید استفاده کنید.

وی با بیان نمونه ای از حضور موثر دانش‌آموزان در رشد کشور ادامه داد: طرح ملی «میدان 1402» توسط یک دانش آموز در وزارت آموزش و پرورش پایه ریزی شد؛ نخبگان دانش آموزی امروز در مسابقات مختلف جهانی علمی مانند هوش مصنوعی رتبه برتر بین المللی دارند.

گنابادی نژاد عنوان کرد: «با تشکل های دانش‌آموزی شهرستان تربت‌جام نشست داشتیم و دانش آموزانی بسیار صریح، شجاع، بانشاط، دارای نکته نظرات مفید، مومن و انقلابی بودند و حضور در این جلسه بسیار مفید و مسرت بخش بود.»

دانش آموز خبرنگار: محمد غفاریان طوسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار