جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی:

اردوهای راهیان نور تربیت‌کننده نسل انقلابی است

ارومیه (پانا) - جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت اردوهای راهیان نور تربیت‌کننده نسل انقلابی و کارآمد برای گام دوم انقلاب است.

کد مطلب: ۱۴۳۹۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان نور تربیت‌کننده نسل انقلابی است

سرهنگ تقی نجمی در جلسه هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب در سپاه استان آذربایجان غربی نقش مهم اردوی راهیان نور در تربیت اعتقادی، اخلاقی و انقلابی دانش‌آموزان را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: اردوهای راهیان نور تربیت‌کننده نسل انقلابی و کارآمد برای گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از مناطق صنعتی افزود: دانش‌آموزان به‌ منظور بصیرت‌افزایی و درک بیشتر مناطق عملیاتی و آشنایی بیشتر با رشادت‌های رزمندگان، زائرین هر کاروان از چند یادمان بازدید می‌کنند.

وی افزود: در بحث راهیان نور دستگاه‌های اجرایی برای اعزام دانش‌آموزان در زمینه زمان، مکان و بحث تغذیه برنامه‌ریزی مناسب را داشته باشند‌.

وی گفت: روایان اردوها نقش برجسته‌ای در به نتیجه رساندن اهداف اردو دارند به همین منظور تعیین راوی قوی و داشتن مطالعه قبل از اردو و گفتن حرف های نو و مقایسه‌ای، بیان وضع امروز کشور و منطقه با وضعیت ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار