خدمات‌رسانی مشاوران و مربیان معاونت پرورشی به همکلاسی‌ها و خانواده‌های شهدای تروریستی کرمان

تهران (پانا) - به گفته معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، مشاوران آموزش و پرورش در کنار همکلاسی‌ها و خانواده‌های شهدای تروریستی کرمان خواهند بود.

کد مطلب: ۱۴۳۹۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
خدمات‌رسانی مشاوران و مربیان معاونت پرورشی به همکلاسی‌ها و خانواده‌های شهدای تروریستی کرمان

به گزارش ‌روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ اصغر باقرزاده با اشاره به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت ۲۳ دانش‌آموز در این حادثه گفت: مشاوران آموزش و پرورش در کنار همکلاسی‌ها و خانواده‌های شهدای تروریستی کرمان خواهند بود و با افزایش کارشناسان خط مشاوره تلفنی ۱۵۷۰ در این استان، خدمات‌رسانی و پاسخگویی به سوالات دانش‌آموزان، خانواده‌ها و همکاران فرهنگی انجام می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی به‌عمل‌آمده در بین دستگاه‌های مسئول و تقسیم کار صورت‌گرفته، مقرر شد تا برای مدارس ۱۹ گانه‌ای که دانش‌آموزان شهید داشته‌اند، مشاوره و مداخلات ضروری توسط مشاوران انجام شود.

باقرزاده عنوان کرد: در روزهای آتی در کرمان برای تمام مشاوران آموزش و پرورش با هدف ارائه خدمات حمایتی برای خانواده‌های داغدار، جلسه هماهنگی برگزار خواهد شد تا اقدامات بیشتر و بهتر جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای صورت پذیرد.

خط تلفنی مشاوره ۱۵۷۰ جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در همه استان‌ها برقرار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار