هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی کرمان در مدارس کاشان

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان، از برپایی مراسم هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی کرمان در مدارس کاشان

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خبر از برپایی برنامه های مختلفی در این شهرستان داد.

محمد قنبری در ادامه افزود: در تمام مدارس کاشان در این چند روز برنامه های مختلفی در پاسداشت مقام شهدا به خصوص شهید سلیمانی و شهدای محورمقاومت و مظلوم غزه و محکومیت جنایت تروریستی اخیر برگزار شده است.

وی افزود: با هماهنگی مدیریت و شورای معاونین آموزش و پرورش کاشان، برای هفتمین روز عروج این شهیدان مظلوم برنامه های ویژه ای به صورت هماهنگ برنامه ریزی شده است.

رئیس سازمان دانش آموزی کاشان تاکید کرد: در تمام مدارس کاشان روز چهارشنبه بیست دی ماه مراسم هایی از جمله محفل قرآن، سخنرانی، روشن کردن شمع، کاشت نهال گل، قرائت وصیت نامه شهدا و شهید سلیمانی و همچنین ایستگاه‌هایی صلواتی اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تبیین مسائل روز جهان اسلام، بصیرت افزایی و دشمن شناسی از اهداف اصلی برپایی این مراسم ها است.

وی تصریح کرد: مراسم متمرکزی با همکاری تشکل‌های دانش آموزی چهارشنبه شب ساعت 19 الی 21 در پارک آیت الله مدنی در مجموعه چایخانه رضوی با مداحی، سخنرانی و پذیرایی برگزار می شود.

دانش آموز خبرنگار :زینب مشرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار