در گفت‌وگو با پانا

برخی با ساز دشمن خوب می‌رقصند

تهران (پانا) - لیلا بوشهری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با تسلیت برای شهادت هم‌وطنان در حادثه کرمان در واکنش به اظهارات یکی از چهره‌های ورزشی که در خارج از کشور زندگی‌می‌کند گفت شادمانی از شهادت هم‌وطنان عزیزمان در این حادثه نشانه بارز رخوت یک انسان است.

کد مطلب: ۱۴۳۸۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برخی با ساز دشمن خوب می‌رقصند

لیلا بوشهری در گفت‌وگو با پانا با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: حادثه کرمان قلب همه ما ایرانی‌ها را به درد آورد و درحالی‌که همگی از این واقعه جان‌سوز ناراحت و غمگین هستیم برخی افراد با اظهار شادمانی از این مساله به دنبال به حاشیه راندن آن هستند.

وی ادامه داد: کشور ما همواره مورد طمع و خصومت دشمنان بوده و است. درحالی‌که دفاع از میهن و هم‌میهنان وظیفه هر ایرانی است این عده از افراد با ابراز شادمانی از این جنایت آشکار با دشمنآن‌هم‌نوازی می‌کنند.

بوشهری با انتقاد شدید از اظهارات یکی از ورزشکاران خارج نشین تصریح کرد: برخی‌ افراد مطرود از جامعه ایرانی، با ساز دشمنان خوب می‌رقصند، بیایید کمی انسان باشیم و دلمان برای کشور عزیزمان بسوزد. کشوری که خیلی‌ها نمکش را خوردند و نمکدانش شکستند.

بوشهری گفت: برخی افراد چه در داخل و چه خارج از کشور همواره به دنبال فتنه‌انگیزی و نفاق هستند و تاریخ ثابت کرده که هرگز موفق نمی‌شوند.

وی اظهار کرد: یک ایرانی واقعی هرگز در برابر چنین فجایعی ساکت نمی‌نشیند.گاهی وقت‌ها از خودم می‌پرسم این‌همه دشمنی آن‌هم از طرف یک ایرانی نسبت به کشوری که در آن زیسته، به موفقیت رسیده و جیب‌های خود را انباشته از کجا نشات می‌گیرد. این نوع دشمنی‌ها اصلاً با اصالت یک ایرانی همخوانی ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار