۵۳ کلاس درس در زنجان افتتاح می‌شود

تهران (پانا)‌ - وزیر آموزش و پرورش از ارتقای سرانه آموزشی در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت‌ ۵۳ کلاس درس در زنجان افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۸۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
۵۳ کلاس درس در زنجان افتتاح می‌شود

‌رضامراد صحرایی عصر جمعه در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه علامه طباطبایی شهر قیدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر اخیر در شهرستان خدابنده و شهر قیدار پروژه‌های مختلفی در حوزه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی و راه و شهرسازی افتتاح شد که هر کدام گره‌ای از مشکلات مردم باز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از این پروژه‌ها ۱۰ سال و بیشتر متوقف بودند، تصریح کرد: این دولت نشان داد که در پایان دادن به انتظارها متعهد و کوشاتر از همیشه است.

وزیر آموزش و پرورش از افتتاح ۵۳ کلاس درس در قالب ۱۰ پروژه خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این مدارس سرانه آموزشی شهرستان خدابنده رشد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه سرانه آموزشی استان زنجان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، عنوان کرد: اما سرانه شهرستان خدابنده پایین است که باعث شده در سازمان نوسازی ۵۰ درصد کل پروژه‌های استان را در این مکان اجرا کنند.

صحرایی اختصاص پروژه در مناطق کمتر برخوردار را نشان دهنده برنامه‌ریزی دقیق برای رساندن سرانه به میانگین سایر شهرستان‌ها دانست و گفت: خدابنده و برخی دیگر از شهرستان‌های استان زنجان به لحاظ علمی در کشور نمونه هستند و نویدبخش آینده خوبی برای این شهر و استان خواهد بود.

مدرسه علامه طباطبایی قیدار به طور نمادین به نمایندگی از پنج فضای آموزشی با ۲۸ کلاس درس با هزینه ۳۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار