همدلی باعث موفقیت مسئولان مدارس می‌شود

خیرالله پاکباز مدیر یکی از مدارس صالح‌آباد تربت جام در حاشیه‌ بازدید و تجربه‌گردانی از مدارس ناحیه ۷ مشهد گفت همدلی عامل موفقیت است ، همدلی بهتر از هم‌‌زبانی است و این همدلی باعث می‌شود که انشاءالله در مسیری که قرار داریم موفقیت کسب کنیم.

کد مطلب: ۱۴۳۸۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
همدلی باعث موفقیت مسئولان مدارس می‌شود

خیرالله پاک‌باز در پاسخ به خبرنگار پانا گفت: تجربه گردانی و بازدید‌های این‌گونه حرکت خوبی است، انشاءالله قرار است که این تجربه گردانی‌ها به صورت دوره‌ای صورت بگیرد و ادامه‌دار باشد‌، تا بتوانیم از تجربیات عوامل اجرایی آموزشگاه‌ها و همکارانمان در مدارس استفاده کنیم.

وی بیان کرد: این اتفاق یک بده بستان از تجربه‌های آموزشی و تربیتی باید باشد و ما می‌توانیم برنامه‌های خوب مدارس را در مناطق خودمان پیاده کنیم و بتوانیم راه موفقیت تعلیم و تربیت را پر‌رنگ‌ تر ادامه بدهیم.

وی بیان کرد‌: خدار‌و شکر مدرسه ‌پورشهریاری یک مدرسه بسیار عالی با همکاران خوب است‌، همکاران همدلی داشتند، همه‌ عوامل اجرایی با هم دیگر همراه و هم گام بودند، نقش همکاری اولیاء دانش آموزان را در کنار عوامل اجرایی شاهد بودیم‌، دانش آموزان بسیار خوب بودند.

وی ادامه داد: صمیمیتی که در مدرسه بود را ما دیدیم و این عامل، عامل موفقیت است همه همدل هستند، همدلی بهتر از هم‌زبانی است و این همدلی باعث می‌شود که انشاءالله در مسیری که قرار داریم موفقیت کسب کنیم.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: مه‌گل حبیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار