وزیر آموزش و پرورش:

نام چهارمین  شهیده تربیت معلم در تمام برنامه‌های روز مقاومت دانشگاه فرهنگیان بدرخشد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش ضمن تسلیت شهادت چهارمین  شهیده تربیت معلم به خانواده محترم ایشان، از مسئولین دانشگاه فرهنگیان خواست تا نام این شهیده بزرگوار در تمام ویژه‌برنامه‌های فرهنگی که به مناسبت روز مقاومت در این دانشگاه برگزار می‌شود، بدرخشد.

کد مطلب: ۱۴۳۸۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نام چهارمین  شهیده تربیت معلم در تمام برنامه‌های روز مقاومت دانشگاه فرهنگیان بدرخشد

رضامراد صحرایی در صفحه ویراستی خود نوشت: دانشجومعلمِ عزیزمان، خانم فائزه رحیمی، به عنوان چهارمین شهیده تربیت معلم به خیل شهدای باسعادت پیوست.

وی در ادامه نوشت: ضمن تسلیت به خانواده محترم ایشان، از مسئولین دانشگاه فرهنگیان می‌خواهم نام این شهیده بزرگوار در تمام ویژه‌برنامه‌های فرهنگی که به مناسبت روز مقاومت در این دانشگاه برگزار می‌شود، بدرخشد.

کوردلان تروریست بدانند این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند‌

همچنین وزیر آموزش و پرورش دیشب با صدور پیامی ‌ضمن محکوم کردن جنایت ‌تروریستی گلزار شهدای کرمان‌؛ شهادت مظلومانه هموطنان عزیزمان را خدمت خانواده‌های ایشان و مردم شریف ایران تسلیت گفت و برای مجروحان این حادثه آرزوی سلامتی کرد.

رضامراد صحرایی در صفحه ویراستی خود نوشت:

«أَلسَّلامُ عَلَى الدِّمآءِ السّآئِلاتِ

سلام بر آن خون‌هاى جارى ...

ضمن محکوم کردن جنایت ‌تروریستی گلزار شهدای کرمان‌؛ شهادت مظلومانه هموطنان عزیزمان را خدمت خانواده‌های ایشان و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌نماییم و برای مجروحان این حادثه آرزوی سلامتی دارم.

کوردلان تروریست بدانند این جنایت بی‌پاسخ نخواهد ماند.

‌آموزش و پرورش ‌جمهوری اسلامی ایران ‌با پرورش نسلی شهدایی آرمان سلیمانی‌ها را زنده‌ نگاه خواهد داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار