بیانیه مجلس دانش‌آموزی لرستان در محکومیت انفجار تروریستی کرمان

لرستان (پانا) - نمایندگان مجلس دانش‌آموزی لرستان با صدور بیانیه‌ای‌ حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند.

کد مطلب: ۱۴۳۷۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه مجلس دانش‌آموزی لرستان در محکومیت انفجار تروریستی کرمان

بیانیه اعضای مجلس دانش آموزی استان لرستان در محکومیت حمله تروریستی به زائران در کرمان به این شرح است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

«اعضای مجلس دانش‌آموزی استان لرستان با نهایت تأسف و تأثر، حمله تروریستی به زائران حاج قاسم سلیمانی در کرمان را محکوم کرده و این اقدام وحشیانه را جنایتی ضد بشری و ضد دینی می‌دانند.

این حمله تروریستی که منجر به شهادت و مجروحیت ده‌ها نفر از هموطنان عزیزمان شد، بار دیگر نشان داد که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به امنیت و آرامش این کشور فروگذار نخواهند کرد.

ما دانش آموزان ایرانی، این اقدام تروریستی را به شدت محکوم می‌کنیم و از مسئولان کشور خواستاریم که با عاملان و آمران این جنایت، برخورد قاطع و قانونی کنند. از مردم شریف ایران نیز می‌خواهیم که در برابر دشمنان قسم خورده این کشور، متحد و یکپارچه باشند. ما باید با وحدت و همدلی، از کشور عزیزمان دفاع کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

ما اعضای مجلس دانش آموزی استان لرستان همواره پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود و با تمام توان در برابر دشمنان قسم خورده این کشور ایستادگی خواهیم کرد. با خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه، ابراز همدردی می‌کنیم و از خداوند متعال برای آن‌ها صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنیم. ما می‌دانیم که غم از دست دادن عزیزان، غمی سنگین و جانکاه است، اما ما به شما اطمینان می‌دهیم که فرزندان شما در قلب‌های ما جاودان خواهند ماند. آن‌ها همیشه الگوی ما خواهند بود و ما راه آن‌ها را با افتخار ادامه خواهیم داد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار