نام قدوس در میان ستاره‌های لیگ جزیره در جام ملت‌ها

تهران (پانا) - نام سامان قدوس در میان ستاره های لیگ برتر فوتبال انگلیس در جام ملتهای آسیا قرار دارد.

کد مطلب: ۱۴۳۷۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نام قدوس در میان ستاره‌های لیگ جزیره در جام ملت‌ها

با نزدیکی به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سایت الرایه قطر در گزارشی به بازیکنان لیگ برتر فوتبال انگلیس در جام ملت‌های آسیا پرداخت.

۶ باشگاه حاضر در لیگ برتر انگلیس، ۶ بازیکن خود را از سه ملیت که ارزش بازار آن‌ها به نیم میلیارد ریال رسید، به دلیل حضور با تیم‌های خود در فینال جام ملت‌های آسیا از دست خواهند داد.

تیم ملی ژاپن از حضور سه نفره مایا یوشیدا، مدافع ساوتهمپتون، تاکهیرو تومیاسو، مدافع آرسنال و واتارو اندو، ستاره خط میانی لیورپول خبر داده است.

در لیست تیم ملی کره جنوبی، دو هوانگ هی چان، مهاجم ولورهمپتون و سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام، علاوه بر سامان قدوس، مهاجم ایرانی برنتفورد، با ارزش کل بازار ۱۱۷.۵ میلیون یورو نیز حضور خواهند داشت.

­­سون ­کره ای گران ترین بازیکن از لیگ برتر جزیره است که در در جام ملت‌های آسیا ­حضور دارد که ارزش او به ۵۰ میلیون یورو می‌رسد، پس از آن تاکهیرو تومیاسو با ۳۰ میلیون یورو و پس از آن هوانگ هی در رده‌های بعدی قرار دارند.

­چان با ۲۲ میلیون واتارو اندو با ۱۳ میلیون یورو و سامان قدوس با ۲ میلیون یورو و در نهایت مایا یوشیدا با ۵۰۰ هزار یورو در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

­تاکفوسا کوبو ژاپنی، مهاجم اسپانیایی رئال سوسیداد با ارزش بازار ۶۰ میلیون یورو گران‌ترین بازیکن این تورنمنت است.

­باشگاه‌های انگلیسی از غیبت، بیش از ۵۰ بازیکن شرکت کننده در جام ملت‌های آسیا و آفریقا ۲۰۲۴ خبر داده اند که ناتینگهام فارست بیشترین تأثیر را از غیبت‌ها داشته است، زیرا خدمات ۷ بازیکن را از دست داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار