معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد به پانا خبر داد:

آمادگی کمیته امداد برای دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی در عید قربان

خبرگزاری پانا: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور از آمادگی کمیته امداد جهت دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی در عید قربان خبر داد و گفت: هموطنان می‌توانند از طریق شماره حساب 6666 کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد

سعید ستاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پانا با اشاره به آمادگی کمیته امداد کشور در روز عید قربان و دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هموطنان بیان کرد: از امروز ( چهارشنبه)، تمامی دفاتر کمیته امداد سراسر کشور، مساجد و دیگر پایگاه های کمیته امداد ویژه جمع آوری نذورات آماده دریافت نذورات مردم هستند.
وی تصریح کرد: خانواده ها می‌توانند با مراجعه به این مراکز گوسفندهای خود را ذبح و گوشت آن را در اختیار مددجویان و نیازمندان کمیته امداد قرار دهند. همچنین کمتیه امداد آماده دریافت وجوه نقدی مردم نیز هستند و به این منظور تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شده است.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در آستانه عید قربان و از امروز خانواده‌ها می‌توانند از طریق شماره حساب6666 بانک ملی شعبه کمیته امداد و همچنین از طریق تمامی عابربانک های متصل به شبکه شتاب و نیز از طریق پایگاه اینترنتی www.emdad.ir کمک‌های نقدی خود را به مددجویان و نیازمندان اهدا کنند.
ستاری ادامه داد: کمیته امداد در نظر دارد امسال بخشی از نذورات مردم در قابل قربانی و کمک های نقدی را به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اختصاص دهد. در همین راستا، جمعی از برادران دینی اهل سنت در استان گلستان اعلام کرده اند که با توجه به رسم قربانی در چند روز متوالی به نیات مختلف، یک روز از ایام قربانی را به زلزله زدگان آذربایجان اختصاص داده اند و نذورات و 20 هزار کیلو گوشت قربانی خود را با نظارت کمیته امداد به این مناطق ارسال می کنند.
وی تأکید کرد: ارسال گوشت های قربانی به مناطق زلزله زده از سوی سایر استان ها نیز فراهم شده است و این طرح امسال در عید قربان به اجرا در می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار