نادعلی در صحن شورا متذکر شد؛

لزوم ارائه گزارش شهرداری تهران در حوزه استفاده از روش‌های نوین برف‌روبی

تهران (پانا) - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم ارائه گزارش معاونت خدمات شهری در حوزه استفاده از روش‌های نوین برف‌روبی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم ارائه گزارش شهرداری تهران در حوزه استفاده از روش‌های نوین برف‌روبی

علیرضا نادعلی در دویست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامی‌داشت حماسه ۹ دی و با بیان اینکه سال قبل در ایام بارش برف در پایتخت و یخ بندان ناشی از بارش‌ها در پایتخت، از مناطق ۱، ۲ و ۳ بازدید کردیم، اظهار کرد: ما در سایت‌های برف روبی به دفعات تأکید کردیم که در مورد استفاده از محلول های جدید به جای نمک در کنار شن و نمک که از آسیب دیدگی معابر جلوگیری می کند، تجدید نظر شود؛ لذا شهرداری باید گزارشات لازم را درخصوص اقدامات در این زمینه ارائه دهد.

وی افزود: علیرغم تأکیدات ما و شهردار تهران در سال قبل حتی استفاده از شن و نمک بیشتر بود و منجر به لکه گیری آسفالت پس از فصل زمستان شد و هزینه های زیادی برای شهر تهران تحمیل کرد.

وی با اشاره به بازدید چهارشنبه های فرهنگی در منطقه ۱۰ تهران و همچنین سرانه پایین فرهنگی و ورزشی در مناطق جنوبی، یادآور شد: مناطق جنوبی تهران از سرانه فرهنگی پایینی برخوردار است برای راه اندازی اماکن فرهنگی و ورزشی، باید زمین هایی را تملک کنیم تا کارکردهای فرهنگی و ورزشی تعریف شود؛ لذا باید در بودجه سال آینده راه اندازی این اماکن را پیش بینی کنیم چراکه در غیر این صورت این عدم برخورداری ادامه خواهد یافت و سرانه ای به این مناطق افزوده نخواهد شد.

نادعلی گفت: باید نیازهای فزاینده مناطق جنوبی تهران تامین شود و سرانه فضاهای فرهنگی، ورزشی و سرانه فضای سبز مناطق نیز تامین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار