بررسی 900 شغل موسیقی در جلسه کمیته تجزیه و تحلیل حرفه ها و مشاغل موسیقی

تهران (پانا) - بیش از 900 شغل موسیقی در جلسه کمیته تجزیه و تحلیل حرفه ها و مشاغل موسیقی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۴۳۶۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بررسی 900 شغل موسیقی در جلسه کمیته تجزیه و تحلیل حرفه ها و مشاغل موسیقی

جلسه نهایی کمیته تجزیه و تحلیل حرفه ها و مشاغل موسیقی با حضور اعضای این کمیته برگزار و 940 شغل مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دفتربرنامه ریزی و توسعه آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه نهایی کمیته تجزیه تحلیل حرفه ها و مشاغل موسیقی با حضور محمد حسین اسماعیلی مدیرکل این دفتر و اعضاء این کمیته چهارشنبه 6دی ماه برگزار شد .

در ابتدای این جلسه محمدحسین اسماعیلی ضمن خیرمقدم و تشکر از همراهی و همفکری اعضاء کمیته به تشریح خلاصه ای از مصوبات جلسات قبل پرداخت و گفت: درجلسات گذشته با بررسی شغل های رشته موسیقی و تایید عنوان شغل ها توسط اعضاء کمیته وارد مرحله ای جدیدی شدیم و اکنون تمامی موارد و مصوبات تایید شده، باید به شورای عالی تربیت و آموزش سازمان فنی و حرفه ای و مهارتی ارسال شود تا بعد از آن به تدوین استانداردهای شایستگی و ارزشیابی مشاغل براساس اولویت بندی بپردازیم.

وی با ابراز خرسندی از نتایج حاصل از جلسات کمیته حرف و مشاغل رشته موسیقی افزود: تدوین حرف و مشاغل رشته موسیقی بدین شکل برای اولین بار صورت گرفته است، البته تدوین استانداردها در دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری از سال های گذشته آغاز شده بود و با توجه به نتایج و مصوبات این کمیته به صورت یکپارچه براساس ایسکو دسته بندی و تدوین خواهد شد و در نظر است تا استانداردهای مشاغل رشته های دیگر هنری مانند گرافیک و غیره هم با حضور اساتید فن بررسی و تدوین شود.

در آخرین جلسه این کمیته اعضاء به بررسی جداول پیشنهادی مشاغل و عنوان بندی رشته موسیقی، براساس اولویت بندی استانداردها و شایستگی ها و سطوح شغلی هریک از ابرحرفه های دوگانه که قبلاً احصاء شده بود پرداختند .

اعضاء این کمیته، بشری گل بخش، سید کامیارالدین اطهری نژاد، پویان آزاده، امین سالمی، علی رضا ایلچی، امیرحسین جزء رمصانی، حمید رضا عاطفی، عبدالرضا جمالی فرد، رامک فرح آبادی، مرتضی نیک نژاد و کارشناسان دفترآموزش می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار