معاون وزیر آموزش وپرورش: 

«بصیرت» رمز ماندگاری حماسه نهم دی‌ماه است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش‌، در پیامی فرا‌رسیدن سالروز حماسه نهم دی‌ماه‌، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت‌.

کد مطلب: ۱۴۳۶۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
«بصیرت» رمز ماندگاری حماسه نهم دی‌ماه است

‌به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش‌،‌ احمد محمودزاده در بخشی از این پیام‌،‌ نهم دی‌ماه و حضور عاشورایی و حماسه‌ساز مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی از افتخارات ملت قهرمان ایران دانست‌.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

"‌مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد." مقام معظم رهبری (‌مدظله العالی‌)

حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که با اقتدار برای حفظ مبانی اعتقادی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و با فریاد ‌رسای خویش به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند زهی خیال باطل‌، که اگر فتنه‌گران و دشمنان بخواهند در برابر اعتقادات دینی و انقلابی آنان بایستند، بی‌درنگ این ملت هوشیار ایران است که بر ‌دنیای پوچ‌شان خط بطلان خواهد کشید‌.

یوم الله نهم دی‌ماه ۱۳۸۸ در تاریخ ایران با عنوان روز «بصیرت» جاودانه خواهد ماند زیرا در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران‌، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری (‌مدظله العالی‌)‌، حماسه‌ای دیگر آفریدند و امید واهی دشمنان را به یاس بدل کردند‌.

نهم دی ماه روزی است که مردم شریف‌، بصیر و آگاه ایران در میان بلوا و غبار فتنه‌گران نشان دادند که قدرت و اندیشه تمییز دارند و حامی رهبر معظم انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه خواهند ماند‌.

روز نهم دی‌ماه یاد‌آور نمایش عظمت و اقتدار مردم بصیری است که به مصداق این جمله حضرت امام (راحل‌) که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت‌تان آسیب نرسد» ‌بوده و در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار