یادواره دانش‌آموز شهید «غلامرضا اسحاقی» در قم برگزار شد

قم (پانا) - یادواره دانش‌آموز شهید غلامرضا اسحاقی و شهدای مدرسه حضرت خاتم الانبیاء(ص) قم در شامگاه وفات حضرت ام البنین(س) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
یادواره دانش‌آموز شهید «غلامرضا اسحاقی» در قم برگزار شد

یادواره شهید غلامرضا اسحاقی و 12 شهید مدرسه حضرت خاتم الانبیاء(ص) ناحیه یک آموزش و پرورش قم در سالن همایش ایثار مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم برگزار شد.

در این یادواره رضا حاج اسماعیلی، از پیشکسوتان دفاع مقدس طی سخنانی با اشاره به اهمیت جهاد در راه خدا، اظهار کرد: شهدا همه وجودشان را با خدا معامله کردند و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به خاطراتی از سبک زندگی شهیدان والامقام افزود: به تعبیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، کسی شهید می شود که از قبل به مقام شهادت رسیده باشد، از این رو همه بایستی سبک زندگی شهدا آشنا شده و آن را در زندگی خود پیاده کنیم.

در مراسم فوق که همزمان با روز تکریم مادران و همسران شهدا برگزار شد، از پدر و مادر دانش آموز شهید دوران دفاع مقدس شهید «غلامرضا اسحاقی» تقدیر و کلیپی از خاطرات مربوط به این شهید عزیز پخش شد.

همچنین اجرای گروه سرود میثاق و مرثیه سرایی حسن مالکی نژاد در رثای حضرت ام البنین(س) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) از بخش های دیگر این مراسم بود.

در مراسم یادواره شهدای دبستان حضرت خاتم الانبیاء(ص)، مهدی کلانترزاده مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم، مهدی خادمی جمکرانی مسئول اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش قم، عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و خانواده های معظم شهدای دانش آموز، معلمان، دانش آموزان و اولیاء این واحد آموزشی حضور داشتند.

خانواده شهید اسحاقی 11 شهید تحت عنوان «شجره صالحه» و دبستان حضرت خاتم الانبیاء(ص) 12 دانش آموز شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار