معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران:

پروراندن نسل آرمانی در مکتب سلیمانی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران پرورش نسل آرمانی را در مکتب سلیمانی یک الگوی باارزش و هدفمند برای نسل جدید نوجوانان و جوانان دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۵۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پروراندن نسل آرمانی در مکتب سلیمانی

سید احمد موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در حاشیه همایش فرزندان حاج قاسم در گفت و گو با پانا بیان کرد: مراسم امروز تحت عنوان فرزندان حاج قاسم در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد و هدف از برگزاری اینگونه همایش ها و مراسمات این است که پرچمی را که سردار سلیمانی بلند کرده همچنان برافراشته نگاه داریم و آرمان ها و اهدافی که جبهه مقاومت برای منطقه و جهان ترسیم کرده را به فرزندانمان منتقل کنیم. به زبان دیگر هدف از برگزاری این مراسم اشاعه، انتقال و بیان اهداف، ارزش ها و آرمان های جبهه مقاومت به ویژه سردار، حاج قاسم سلیمانی است که با بیان و شیوه مناسب به نسل جدید منتقل کنیم.

وی افزود: تمام تلاش دشمن این است که نگذارند نسل امروز ما و نسل آرمانی ما با اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی مثل شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم آشنا شوند. امروز جبهه مقاومت در مقابل دنیای استکبار ایستاده و پرچم دار و بزرگ مرد این جبهه و این میدان، سردار سلیمانی است. ما نباید اجازه دهیم که اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و همچنین ارزش های شهدا و بزرگان ایثار و مقاومت کم رنگ شود‌ و به واسطه اطلاع رسانی به فرزندانمان از دستآوردهای انقلاب و کشورمان دفاع کرده و انتقال این دستآوردها و حماسه ها به نسل های بعدی، آنها را خودباور، مسئولیت پذیر و بااعتماد به نفس و در یک کلام پیرو مکتب حاج قاسم می کند‌.

موسوی ادامه داد: در واقع این امنیت و آرامشی که الان در کشورمان حاکم است، به نوعی مدیون جبهه مقاومت هستیم و پرچم‌دار جبهه مقاومت که با تمام وجود کشور را دوست داشت، نظام و انقلاب و آرمان‌های آن را دوست داشت و از همه مهمتر، مردم این مرز و بوم را بسیار دوست می داشت و برای امنیت ایران اسلامی خیلی تلاش کرد، سردار سلیمانی بود، او کسی بود که تمام عمرش را در راه دفاع از مظلوم، مقابله با استکبار و مقابله با ظلم و ستم و در راه پیشرفت کشور جنگید و تلاش کرد و این مراسم هم یادبودی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار سلیمانی است و هم به گونه ای برافراشته نگاه داشتن پرچم مقاومت است که ان شاءالله استمرار داشته باشد.

در پایان سکان دار تربیت و فرهنگ آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مسئولیت ما در جبهه فرهنگی به مراتب سنگین تر از جبهه جنگ فیزیکی خواهد بود و به حمد الله این خط را نگه خواهیم داشت و دشمن را مثل همیشه مایوس و رسوا می کنیم. در واقع سربازان این جبهه فرهنگی، دانش آموزان هستند که وظیفه ما تربیت این عزیزان است و همگان بدانند که ما با شهدا و حاج قاسم بیعت کردیم که این سنگر را حفظ کرده و پیش ببریم.

خبرنگار دانش آموز؛ نازنین زهرا نجف زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار