دیدار رئیس بنیاد شهید‌ شهرستان شیروان با مادران و همسران شهدا

شیروان (پانا) - ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان در روز وفات حضرت ام البنین(س) پیام تسلیت دادند و به همین مناسبت دیداری به منظور تکریم مادران و همسران شهدا داشتند.

کد مطلب: ۱۴۳۵۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار رئیس بنیاد شهید‌ شهرستان شیروان با مادران و همسران شهدا

سلیمان آذری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان در وفات حضرت ام البنین ( س ) را تسلیت گفت: حضرت فاطمه ام البنین (س) در عاشورای حسینی با صبر و بردباری، اسطوره و الگوی مادران و همسران شهدا در تاریخ اسلام شد.

همچنین ایشان افزود: حضرت ام البنین (س) در دوران بعد از شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مسوولیت تمام زندگی حضرت علی (ع) را در تربیت ، تکریم، نگهداری فرزندان و بیت آن حضرت برعهده گرفت و این در حالی است که این بانوی بزرگ اسلام از خانواده ای بزرگ بود که اجدادش از پیامبران بودند.

آذری تصریح کرد: حضرت ام البنین (س) به نحو بسیار ارزشمندی عمل کرد و در جریان کربلا فرزندانشان را فدای امام حسین (ع) کرد و بارزترین نقطه شخصیت این بانو به عنوان همسر و مادر شهیدان این بود که آنچنان صبورانه ۲۰ سال پس از شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در راستای تبلیغ و ترویج و تکریم ایثار و شهادت و دفاع از شیعه زندگی کردندو مایه فخر و مباهات بودند.

وی گفت: امروز مادران و همسران شهدا نیز به همان شیوه در دوران سخت شکل گیری انقلاب و دفاع مقدس صبوری کردند و خودشان امروز نیز به عنوان سرمایه های انقلاب اسلامی ایفای نقش می کنند.

دیدار مسئولین شهرستان شیروان با تعدادی از مادران شهدا همزمان با روز تکریم از مادران و همسران شهدا در ۶ دی ۱۴۰۲ انجام شد.

گفتنی است این دیدار به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم از مادران و همسران شهدا انجام شد.

خبرنگار : نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار