معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بهارستان: 

ایران اسلامی صدها حاج قاسم سلیمانی دارد

بهارستان یک (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بهارستان گفت این کشور صدها حاج قاسم سلیمانی دارد و دشمن هیچ‌گاه به اهداف شوم و پلید خود دست نخواهد یافت.

کد مطلب: ۱۴۳۵۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ایران اسلامی صدها حاج قاسم سلیمانی دارد

مراسم اجتماع فرزندان حاج قاسم با حضور روح‌الله شریفی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بهارستان در حسینیه موسی‌ابن‌جعفر ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

روح‌الله شریفی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بهارستان در خصوص قیام علیه ظالمان عنوان کرد: با حضور و وجود ولایت فقیه در کشورمان، قیام کردیم و پیروز شدیم اما دشمن نتوانست پیروزی ما را تحمل کند، جنگ‌نرم را به وجود آورد اما دوباره نیز با شکست مواجه شد، ما ایرانیان این چکمه‌پوشان شرق و غرب و منافقان کوردل را می‌شناسیم و ضربت خورده کشورهای غربی و شرقی از جمله آمریکا و انگلیس هستیم.

وی در ادامه سخنان خود افزود: بعد از چهل سال کار مدام و بی‌فقه در فتنه‌اندازی و فریب‌های مختلف، اقتصاد ما را تحریم کردند و چون نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند، دانشمندان و نخبگان کشور ایران را مورد هدف قرار دادند و امروز با هدف قرار دادن فرماندهان قدس مانند حاج قاسم سلیمانی در این تصور هستند که برای خود حاشیه امن پیدا می‌کنند اما این کشور صدها حاج قاسم سلیمانی دارد و دشمن هیچ‌گاه به اهداف شوم و پلید خود دست نخواهد یافت.

شریفی ضمن اشاره به ادامه مسیر حاج قاسم سلیمانی افزود: خانم‌ها می‌توانند با حجاب، عفت و پاکدامنی راه شهدا را ادامه دهند، همان‌گونه که شهدا در وصیت‌نامه‌های خود به مسئله حجاب بانوان تأکید کرده‌اند و مردان نیز با پاکدامنی خود می‌توانند راه شهدا را ادامه دهند، شهدا تأکید بسیاری بر پشتیانی از ولایت فقیه داشته‌اند؛ زیرا آنان آینده را تصور می‌کردند که اگر پشتیبان ولایت فقیه خود باشیم، مشتی محکم بر دهان آمریکا زده‌ایم.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بهارستان ادامه داد: در عصر ما دشمنان فطرت بشر آرام نگرفته‌اند و به روش‌های گوناگون، با فطرت و اندیشه انسان‌ها بازی می‌کنند، و ما فقط توسط انسان‌های ارزش‌گرا و آرمان‌گرا می‌توانیم در مقابل انحطاط مقاومت کنیم. فرهنگ شهادت یعنی مجموعه نظام ارزشی و اعتقادی که رشد و کمال را برای انسان محقق می‌سازد، بنابراین با نظام تربیتی و تعلیمی می‌توانیم به تعداد انسان‌های متکامل و موحد بیفزاییم.

شریفی در پایان سخنان خود گفت: با پیروی از ولایت فقیه همان‌گونه که سردار سلیمانی در این راه پا گذاشت، داشتن بصیرت دینی و بصیرت افزایی در جامعه، انجام واجبات و ترک محرمات، نماز اول وقت، کار و تلاش برای به دست آوردن روزی حلال، رعایت حجاب و شئونات اسلامی در جامعه، احترام به پدر و مادر و محبت به آنان، بی توجه نبودن به خانواده و آموختن معارف دینی، می‌توان از مسیر حاج قاسم سلیمانی پیروی کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: صبا فخام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار