مربی خانه ژیمناستیک وحیدیه شهریار خبر داد:

کسب مقام اول و کاپ قهرمانی لیگ برتر استانی ژیمناستیک از آن دختران وحیدیه

شهریار(پانا) - مسئول ژیمناستیک بانوان و مربی خانه ژیمناستیک شهر وحیدیه از کسب مقام اول و دریافت کاپ قهرمانی لیگ برتر استان تهران و اخذ سهمیه برای شرکت در مسابقات کشوری تیم دخترانه‌ خانه ژیمناستیک شهر وحیدیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول و کاپ قهرمانی لیگ برتر استانی ژیمناستیک از آن دختران وحیدیه

افسانه محمدی داور درجه دو ژیمناستیک هنری، مسئول ژیمناستیک بانوان و مربی خانه ژیمناستیک شهر وحیدیه شهرستان شهریار در خصوص کسب مقام اول استانی تیم خود به پانا گفت: «خانه ژیمناستیک وحیدیه از بهمن سال 1393 افتتاح و از سال 1394 به طور جدی شروع به فعالیت کرد و از همان ابتدای کار از مربیان باتجربه و کادر مجرب استفاده کرد. مربیان همواره و به طور مداوم شاگردان خود را برای مسابقات آماده می‌کنند. آن‌ها همه ساله ورزشکاران را برای مسابقات در سطح‌های مختلف و در رده های سنی متفاوت برای مسابقات منطقه، استان و کشور به آمادگی کامل می‌رسانند.»

محمدی تشریح کرد: «تیم دختران ما تا کنون مقام‌های زیادی را با تلاش و پشتکار کسب کرده‌ است؛ مانند مقام اول در مسابقات چهار وسیله، مقام دوم در مسابقات دو وسیله، شرکت در سطح‌بندی‌های استان تهران و دریافت نمره قبولی ورزشکاران، مقام سوم کشوری سال 1397، مقام اول کشوری فورال سال 1398 و به تازگی هم مقام اول لیگ استان تهران و دریافت کاپ قهرمانی و اخذ سهمیه برای شرکت در مسابقات کشوری به عنوان نماینده از استان تهران را بدست آوردند و توانستند به لطف خدا و پشتکار خود به این مقام دست پیدا کنند.»

مسئول ژیمناستیک بانوان وحیدیه اذعان کرد: « این مسابقه با حضور چهارصد ژیمناست شرکت کننده در قالب بیست و پنج تیم در سالن ژیمناستیک استادیوم جهان پهلوان تختی برگزار شد. تیم خانه ژیمناستیک وحیدیه‌ی شهرستان شهریار متشکل از بیست و دو ورزشکار با رده‌ی سنی چهار تا بیست سال بود که با آمادگی کامل در این مسابقه حضور پیدا کرده و به بهترین مقام دست پیدا کردند.»

وی در خصوص جمع و انتخاب کردن اعضای این تیم به پانا گفت: «این تیم با ظرافت خاص و قهرمانانه تشکیل شد. جمع کردن تیم تقریبا دو هفته زمان برد و باید گفت ژیمناست‌ها با روحیه‌ای بالا، قوی و جنگنده در تمرینات فشرده حضور داشتند و بدون اینکه خسته و یا دلسرد شوند به تمرینات سخت خود ادامه دادند. گاهی خستگی در چهره‌ی تک‌تک آن‌ها دیده می‌شد؛ اما نتوانست باعث دلسردی ورزشکاران شود. با آن که تعدادی از آن‌ها کوچک و خردسال بودند اما با عشق به تمرین می‌پرداختند و شاگردان بزرگتر آن‌ها را تشویق و حمایت می‌کردند تا خستگی، تیم آن‌ها را از هم نپاشد و با قدرت به هدف اصلی خود دست پیدا کنند.»

مربی خانه ژیمناستیک وحیدیه تصریح کرد: «در روزهای پایانی تمارین مجبور بودم فشرده‌تر با ژیمناست‌ها کار کنم پس باید از وقت مدرسه‌ی دانش‌آموزانی که در تیم حضور داشتند هم استفاده می‌کردم. خوشبختانه مدارس آن‌ها با این موضوع بسیار فهیم برخورد کردند و با حمایت از دانش‌‌آموزان، در این مسابقات کمال همکاری را داشتند. می‌توان گفت حمایت مدارس نوعی تشویق برای حضورشان در تمرین‌های سخت روزهای پایانی مسابقات بود.»

وی افزود: «تشویق و حمایت از جانب خانواده‌ها و همچنین سمیه زمانی مدیریت خانه ژیمناستیک وحیدیه روحیه‌ی ورزشکاران را برای کسب این مقام بیشتر کرد. در آخرین روزهای تمرین، ورزشکاران ژیمناست زمان‌های پرفشار و طولانی را تحمل می‌کردند؛ از ساعت‌های تمرین طولانی تا کروگرافی تمرین و تهیه وسیله‌ی نقلیه برای رفت و آمد و خیلی موارد دیگر، اما وقتی دختران ژیمناستیک‌کار به کاپ قهرمانی فکر می‌کردند راه برای آن‌ها آسان و هموارتر می‌شد و با اراده، محکم و مصمم‌تر از قبل به تمرین‌های سخت خود می‌پرداختند.»

محمدی از حس خوب خود و تیمش گفت: « وقتی اسم تیم دختران من به عنوان قهرمان و مقام اول استانی اعلام شد حس بسیار خوب و شیرینی در وجود من و تک‌تک دخترانم بوجود آمد که قابل توصیف نیست. دختران ژیمناستیک‌کار تیم از خوشحالی فریاد می‌کشیدند و مرا در آغوش گرفته بودند. حس عجیبی که باعث شد اشک شوق از چشمانم جاری شود. انشالله تیم پر قدرت دختران من در مسابقات کشوری هم مثل استانی به زیبایی بدرخشند. از خداوند بزرگ و مهربان برای تک‌تک ورزشکاران میهنم این لحظه‌ی خوب و حس شیرین برد را می‌خواهم. موفقیت مجموعه ای از تلاش های کوچک است که هر روز و هر روز تکرار شده‌اند.»

دانش‌آموز خبرنگار : معصومه مجاهدطلب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار