شکایت مدیرعامل تراکتور از تیم فوتبال ملوان

باشگاه تراکتور: هواداران خانم تراکتور در انزلی مورد فحاشی و آزار و اذیت قرار گرفتند

تهران (پانا) - باشگاه تراکتور از تیم فوتبال ملوان بابت فحاشی و آزار و اذیت چند نفر از هواداران خانم در انز‌لی شکایت کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
شکایت مدیرعامل تراکتور از تیم فوتبال ملوان

باشگاه تراکتور، ضمن محکوم کردن اتفاقات رخ داده در دیدار برابر ملوان، اعلام می‌دارد، تمامی مستندات لازم در رابطه با رفتار ناشایست هواداران منتسب به باشگاه ملوان را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده است.

در متن اطلاعیه باشگاه آمده است:

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه که روز گذشته ۴ دی‌ در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک شاهد اتفاقات رخ داده در دیدار «ملوان - تراکتور» بود. بلافاصله پس از سوت پایان بازی، شکایت رسمی باشگاه در خصوص فحاشی، آزار و اذیت چند نفر از هواداران خانم تراکتور، استفاده از لیزر و پرتاب بطری از سوی هواداران منتسب به باشگاه ملوان را به ناظر بازی ارائه کرد. همچنین مدیرعامل باشگاه به طور جدی ابعاد ماجرای اهانت و تعرض به هواداران تراکتور را پیگیری کرده و تمامی مستندات لازم در این راستا توسط باشگاه تهیه و به سازمان لیگ ارسال شده است.

باشگاه تراکتور، ضمن محکومیت تمامی اتفاقات رخ داده، خواستار برخورد جدّی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با خاطیان است. همچنین انتظار می‌رود مسئولان باشگاه ملوان که ارتباط خوبی با باشگاه تراکتور دارند، به طور رسمی از هواداران تراکتور، به ویژه بانوانی که توسط هواداران خانم تیم میزبان مورد اهانت و اذیت قرار گرفته‌اند، عذرخواهی و دلجویی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار