یک مدیر مدرسه:

طرح فراگیر موجب نظم دادن به فعالیت‌های پرورشی می‌شود

بیرجند (پانا) - یک مدیر مدرسه در بیرجند با اشاره به اجرای طرح فراگیر پرورشی گفت طرح فراگیر موجب نظم دادن به فعالیت‌های پرورشی در مدارس می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۵۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح فراگیر موجب نظم دادن به  فعالیت‌های پرورشی می‌شود

زهرا رضوی، مدیر مدرسه شاهد ابتدایی شهیده معصومه محمودی بیرجند ضمن تقدیر از برنامه ریزان و مجریان طرح فراگیر پرورشی در خصوص این طرح عنوان کرد: اولین مزیت اجرای این طرح نظم دادن به فعالیت های پرورشی است که در گذشته هم در قالب مسابقات و اجرای طرح های مختلف صورت می گرفت، ولی آمار درست و دقیقی مثل اکنون که در سامانه یکجا و به نام هر دانش آموز ثبت شده وجود نداشت و این بزرگترین مزیت این طرح است.

وی با اشاره به حضور والدین در مسائل پرورشی دانش آموزان در مناسبت های مختلف که تاکنون هم تجربه آن را داشته ایم، گفت: با وجود برنامه فراگیر پرورشی این حضور منسجم تر شده و در حقیقت دینی را به گردن والدین دانش آموزان می گذارد که باعث می شود مشارکت جدی و مستمری داشته باشند.

رضوی با اشاره به اینکه اجرای درست این طرح در مدارس می تواند برکات زیادی در درازمدت برای فرزندان این مرز و بوم داشته باشد، افزود: وجود همیاران در بین والدین و استفاده بهینه از تخصص آنان از دیگر مزیت های این طرح است.

وی ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان را از نقاط مثبت این طرح ذکر کرد و افزود: در مدرسه ما پویش های خودجوش مثل پویش حجاب و پویش های مناسبتی بعد از حضور دانش آموزان در سامانه و اجرای این طرح پررنگ تر شده است.

مدیر مدرسه معصومه احمدی در پایان گفت: چنانچه رمزهایی که توسط سامانه داده می‌شود، برای دوره ابتدایی ساده تر طراحی شود در ورود آسان تر دانش آموزان به سامانه و رغبت آنان به حضور مفید خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار