معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز:

رسالت امروز مسئولان، پاسداشت دستاوردهای عظیمی است که شهدا خلق کرده‌اند

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز عنوان کرد رسالت امروز مسئولان، پاسداشت دستاوردهای عظیمی است که شهدا و خانواده‌های آنان خلق کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۳۵۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رسالت امروز مسئولان، پاسداشت دستاوردهای عظیمی است که شهدا خلق کرده‌اند

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز به مناسبت هفته سوادآموزی و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا دراجرای منویات و فرموده مقام معظم رهبری، در دیداری که به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ با خانواده شهید فرهنگی داشت به نقش شهیدان انقلاب اسلامی در تامین و برقراری امنیت و عزت ایران اسلامی اشاره کرد گفت: رسالت سنگین مسئولان، پاسداشت از دستاوردهای عظیمی است که شهدا و خانواده های آنان خلق کرده‌اند.

وی شهدا را مایه سرافرازی و افتخار آفرینی جوانان این مرز و بوم برشمرد و تاکید کرد: تداوم راه مطهر شهدا ضامن بقای نظام و صبر و بردباری خانواده های شهدا باعث عزت مندی نسل‌های آتی است.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: شهدا باعث خیروبرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. ما باید یاد و خاطره آنها را گرامی داشته و بدانیم همانگونه که خداوند می فرماید شهدا زنده هستند و روزی خود را از خداوند می گیرند.

عسگرپور اشتغال این شهید بزرگوار در نهضت سوادآموزی را نشانه تبعیت از فرمان امام راحل و عشق به عرصه تعلیم و تربیت دانست که با شهادت خویش مایه افتخار جامعه آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران گردیده است.

در پایان این دیدار لوح یادبودی به پاس رشادت های این شهید سرافراز و ادای احترام به مقام شامخ خانواده معظم شهدا به خانواده شهید عباسعلی البرزی اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار