مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی خبر داد:

پنجم دی‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در کنگره بانوان تأثیرگذار

بیرجند (پانا) - مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی گفت‌ پنجم دی‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار خراسان جنوبی ‌است.

کد مطلب: ۱۴۳۴۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پنجم دی‌ماه آخرین مهلت ثبت‌نام در  کنگره بانوان تأثیرگذار

فهمیه زنگویی خاطرنشان کرد: دومین کنگره بانوان تأثیرگذار از 13 تا 20 دی‌ماه امسال در ایام میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در استان برگزار می‌شود.

مدیر کل بانوان استانداری افزود: در کنگره ملی بانوان تأثیرگذار بانوانی از خراسان جنوبی برتر شناخته شدند و به مرکز سفر کردند، هدف ما از این کنگره شناخت بانوان شاخص استان است.

زنگویی افزود: بانوان تأثیرگذار و فعال روستایی، بانوان عضو هیئت علمی، بزرگان در صحنه اجتماع، زندگی، سیاست، اقتصاد و... از همه طیف‌ها می‌توانند در این کنگره ثبت نام کنند.

وی گفت: درخواست داریم بانوان خانه‌دار و مادرهایی که الگوی مناسب برای یک بانوی تأثیرگذار هستند حتماً در سامانه کنگره نام نویسی کنند.

مدیرکل بانوان استانداری افزود: همین که مادران خانه‌دار توانسته‌اند فرزندانی موفق را تربیت کنند، برای ما ارزشمند است.

زنگویی گفت: هر خانمی که احساس می‌کند می‌تواند شاخص و الگویی برای دیگر بانوان باشد حتماً در سامانه کنگره ثبت نام کند.

به گفته وی؛ بانوان می‌توانند به آدرس banoiran. ir مراجعه و تا پنجم دی ماه ثبت نام کنند.

مدیرکل بانوان استانداری با بیان اینکه تاکنون 367 بانوی تأثیر‌گذار در دومین کنگره ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: این بانوان بیشتر بانوان شاغل، حوزوی، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها هستند لذا درخواست داریم بانوان روستایی و شاخص ما که فراوان هم هستند حتماً ثبت نام کنند.

زنگویی افزود: افرادی در حوزه صنایع دستی در روستاها شاخص هستند که باید نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه این کنگره فرصت خوبی برای معرفی بانوان نخبه و پر‌تلاش است، افزود: داوری کنگره با سازوکارهای تهران است و در استان‌ها هم شورای داوری‌های 10 نفره در حال تشکیل است.

مدیرکل بانوان استانداری با اشاره به معرفی 26 بانوی تأثیر‌گذار استان در گذشته، گفت: طبق آخرین دستورالعمل‌ها هر کمیته ما (هشت کمیته) سه تا پنج بانوی تأثیر گذار را معرفی خواهد کرد که بین 25 تا 40 نفر به عنوان بانوی شاخص معرفی خواهند شد.

وی از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان هم در حاشیه کنگره خبر داد و افزود: کلیپ‌های هنرمندانه از بانوان شاخص هم ساخته می‌شود و چهره‌های اثرگذار در فضای مجازی معرفی خواهند شد.

به گفته وی؛ بانوی الگوی سوم بانوی با بصیرت و موفقی است که در کنگره معرفی خواهد شد.

مدیرکل بانوان استانداری مطرح کرد: با بانوان کارآفرین، سیاسی، پژوهشی، علمی و فرهنگی در حوزه کسب و کار، زیست عفیفانه در گروه‌های هم‌اندیشی، دیدارهایی داریم و دغدغه‌ها را می‌شنویم.

زنگویی گفت: تنها راه شرکت برای کنگره بانوان تأثیرگذار نام‌نویسی در سایت کنگره است و امیدواریم شاهد ثبت‌نام بیش از هزار نفر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار