مدیر آموزش و پرورش کلات:

جامعه هدف آموزش و پرورش نقش بسزایی در مصرف بهینه انرژی دارد

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات تاکید کرد جامعه هدف آموزش و پرورش نقش بسزایی در مصرف بهینه انرژی دارد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جامعه هدف آموزش و پرورش نقش بسزایی در مصرف بهینه انرژی دارد

علی جاوی مقدم مدیر اداره برق کلات «در راستای انعقاد تفاهم‌نامه آموزش مصرف مدیریت برق و راهکارهای صرفه جویی در مصرف آن در مدارس» با رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان دیدار کرده و در نشستی صمیمی به گفتگو‌ پرداختند.

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات، فرایند تولید برق را پیچیده و پر زحمت دانست و ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و پرسنل این اداره گفت: اگر‌ بتوانیم در مصرف برق اصلاحاتی انجام دهیم و آن را در جامعه نهادینه کنیم، قطعا مصرف آن کاهش چشمگیری خواهد داشت.

پروانه گفت: در همین زمینه، آموزش‌ درست مصرف برق حرف‌ اصلی را می زند و مهم و اثرگذار است، بنابراین باید فرهنگ‌‌سازی کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش با توجه به جامعه هدفی که دارد می‌تواند به عنوان یکی از دستگاه های موثر نقش بسزایی در ترویج مصرف بهینه انرژی ایفا کند. ما نیز در کنار شما جهت فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن مصرف برق همکاری لازم را خواهیم داشت.

در ادامه علی جاوی مقدم نیز در این جلسه ضمن تشریح مفاد تفاهم نامه، آموزش مباحث مدیریت مصرف برق در مقاطع مختلف آموزشی از سوی مدیران، مربیان و معلمان در کلاس درس را حائز اهمیت دانسته و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری آموزش و پرورش شهرستان اتفاقات خوبی در این زمینه بیفتد.

دانش آموز خبرنگار: نازنین فاطمه سعادتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار