مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

تقویت انجمن اولیا و مربیان مدارس از اهداف سند تحول بنیادین است

ملارد (پانا) - مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان، تقویت انجمن اولیا و مربیان مدارس را از اهداف سند تحول بنیادین دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۴۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تقویت انجمن اولیا و مربیان مدارس از اهداف سند تحول بنیادین است

رحیم محمد‌علی مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان، که با حضور محمد تیمورزاده، رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل شهرستان‌های استان تهران، رحیم محمد‌علی، مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش ملارد و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و نمایندگان انجمن شهرستان ملارد، برگزار شده بود گفت: تحقق اهداف سند تحول با تقویت انجمن اولیا و مربیان میسر می‌شود و مشارکت خانواده‌ها در امور مدرسه یکی از راهکارهای توسعه آموزش است.

این مقام مسئول، انجمن اولیا و مربیان را بازوی قدرتمند آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: مشارکت خانواده‌ها در امور مدرسه راهکاری اساسی برای توسعه نظام آموزشی بوده و رسالت انجمن اولیا و مربیان در این راستا فراهم کردن بستر این مشارکت است.

محمدعلی، در ادامه افزود: از ظرفیت‌های نیروی انسانی این منطقه در راستای تقویت آموزش‌ها و به کارگیری مدرسین متخصص و مجرب در حوزه آموزش خانواده در مدارس‌، استفاده شود و نقش انجمن اولیا و مربیان را در مدارس باید پر رنگ کنیم. چرا که انجمن اولیا و مربیان می‌تواند در زمینه‌های مختلف تأثیرگذار بوده و به آرامش در نظام مدرسه، افزایش سطح رضایت‌مندی و تحقق اهداف سند تحول بنیادین کمک کند.

مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان ملارد، بر ارائه راهکارها و برنامه‌های دقیق و اثربخش جهت تقویت ارتباط با اولیا در این حوزه تأکید کرد و ادامه داد: اولیای دانش‌آموزان در بسیاری موارد می‌توانند مسیر را تسهیل کنند، بنابراین باید بستری فراهم شود که اولیا راحت با مدرسه ارتباط برقرار کرده و نقطه نظرات خود را ارائه دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بی‌شک با مستحکم شدن جایگاه انجمن اولیا و مربیان در مدارس، در فرایند تعلیم و تربیت ما شاهد رشد روزافزون شاخص‌های این شهرستان در شش ساحت سند تحول خواهیم بود.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار