حقوق آذر‌ماه معلمان ‌همراه معوقات رتبه‌بندی پرداخت می‌شود

معوقات معلمان جدید الاستخدام پرداخت خواهد شد

تهران (پانا) - طی تعامل سازنده میان سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش و مساعدت معاون اول رئیس‌جمهور مقرر شد معوقات اعتراضات رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۲ پرداخت شود

کد مطلب: ۱۴۳۳۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
حقوق آذر‌ماه معلمان ‌همراه معوقات رتبه‌بندی پرداخت می‌شود

‌به گزارش‌ روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی فرهادی با رد شایعات درباره عدم واریز معوقات رتبه‌بندی معلمان گفت: با وجود محدودیت در منابع با دستور معاون اول رئیس‌جمهور و همکاری سازمان برنامه و بودجه حقوق آذر‌ماه معلمان بسته شد.

وی افزود: در آذر‌ماه آن دسته از معلمان جدید‌الاستخدام و دانشجو‌معلمان ورودی مهر ۱۴۰۲ که احکام کارگزینی آن‌ها صادر شده است، حقوق ماه‌‌های مهر، آبان و آذر را نیز دریافت می‌کنند.

فرهادی گفت: طی تعامل سازنده میان سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش و مساعدت معاون اول رئیس‌جمهور مقرر شد معوقات اعتراضات رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۲ پرداخت شود که جای تشکر از معاون اول رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه دارد.

وی گفت: تقریبا تمام اعتراضات رتبه‌بندی رسیدگی شده است و به جز عده‌ای معدود می‌توان گفت پرونده اعتراضات بسته شده است و تعداد اندک افراد باقی مانده در دی ماه تعیین تکلیف می‌شوند.

فرهادی خاطرنشان کرد که تلاش وزارت آموزش و پرورش و دولت آقای دکتر رئیسی این است که با حرکت در مدار قانون و نظم فضای حاکم بر آموزش و پرورش آرام و به دور از دغدغه خاطر معلمان باشد تا بتوانند دانش آموزانی خلاق و مبتکر تربیت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار