فرماندار گلپایگان خبر داد:

پیگیری جهت راه‌اندازی مجدد دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان

اصفهان (پانا) - فرماندار گلپایگان از پیگیری جهت راه‌اندازی مجدد دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری  جهت راه‌اندازی مجدد دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان

فرماندار گلپایگان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان گفت: همراه با نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس در حال پیگیری راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان هستیم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم که این دانشگاه که پیش از این در شهرستان فعال بوده است، دوباره احیا شود. در همین راستا تمام تعهدات لازم از جمله تأمین اساتید، تامین مکان و... را انجام داده ایم.

محمدرضا عسگریان اظهار کرد: پروژه های بر زمین مانده حوزه آموزش و پرورش در شهر و روستا با سرعت در حال انجام است. همچنین توسط نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی برای تجهیزات مدارس اعتباراتی در حال تخصیص است.

وی ادامه داد: کنکورهای مختلف در سطح شهرستان برگزار می شود اما تا سال گذشته کنکور ارشد و دکتری در گلپایگان برگزار نمی شد، بنابراین تلاش کردیم و قول برگزاری این دو کنکور در شهرستان را گرفتیم. اکنون باید زیرساخت های آن را فراهم کنیم تا رفت و آمدها در این راستا به حداقل برسد.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: فعالیت هنرستان کشاورزی در گلپایگان شروع شده است. اگر از هنرستان هنرهای تجسمی استقبال می شود و ظرفیت آن وجود دارد قطعا پیگیری های لازم انجام می شود تا این هنرستان هم در شهرستان راه اندازی شود. اگر آموزش و پرورش در روستایی اموال مازادی دارد که در حال از بین رفتن است از ظرفیت طرح مولدسازی استفاده کند، اما مبلغ به دست آمده از این راه را در همان روستا هزینه کند و در صورتی که آن روستا نیازی نداشت مبلغ به دست آمده در قسمت های دیگر شهرستان هزینه شود؛ در این راه نباید به گونه ای عمل شود که به اعتماد خیرین خدشه ای وارد شود.

دانش آموز خبرنگار: دینا مشایخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار