زاکانی در پاسخ به پانا:

۲ هزار ساختمان ناایمن پایش شدند

تهران (پانا) - شهردار تهران گفت پایش 16 هزار ساختمان ناایمن در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر حدود 2 هزار از آنها پایش شدند.

کد مطلب: ۱۴۳۳۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
۲ هزار ساختمان ناایمن پایش شدند

علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به خبرنگار پانا در خصوص ساختمان‌های ناایمن، اظهار کرد: پایش 16 هزار ساختمان در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر حدود 2 هزار از آنها پایش شدند و گزارش اولیه ارسال شده است. حدود 9 دستگاه برای اولین بار در تاریخ شهر تهران دست به دست هم دادند که از داخل شهر بدون شهرداری کمک کنند تا این پایش به دقت انجام شود و در جهت ایمن سازی حرکت شود. برخی از این ساختمان ها باید نوسازی شوند، برخی باید بازسازی شوند و بخش عمده آنها باید ایمن سازی شوند.

وی در خصوص سگ‌گردانی گفت: بسیار کار بدون مقدمات و اشتباهی است. قاعده و قانون‌مندی و رعایت شرایط کار نادرستی است که مراجع قانونی باید رسیدگی کنند و این فرهنگ را تغییر دهند که اگر کسی می‌خواهد این کار را انجام دهد با ضوابط انجام دهد. شهرداری متولی سگ های وحشی است.

شهردار تهران اضافه کرد: 1860 اتوبوس تحویل گرفتیم که کمتر از هزار تا از آنها فعال در خط بود. درحال حاضر بیش از 2 هزار و 50 عدد فعال در خط داریم. به طور کلی حدود 3 هزار اتوبوس داریم. اما 2 هزار و 500 دستگاه از داخل کشور خریداری کردیم که 500 تا از آنها برقی و بقیه دیزل هستند. دو هزار و 194 اتوبوس از خارج از کشور دنبال کردیم که وارد شود. علاوه بر اتوبوس های برقی بحث برقی سازی تاکسیرانی و موتورسیکلت نیز وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار