رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و مسافران زمستانی‌ ضروری‌ است

بجنورد (پانا) - رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در هفتمین نشست شورای استانی نظارت، پیگیری و کنترل وقایع مهم استان در سال جاری با اشاره به تقارن فصل سرما و احتمال بارش برف و لغزندگی جاده‌ها و متعاقبا بروز مشکلات عدیده برای شهروندان و مسافران گفت‌ نقش‌آفرینی بهتر و بیشتر دستگاه‌های ذی ربط و خدمات‌رسان جهت حضور میدانی و انجام اقدامات لازم با اولویت اتخاذ تدابیر بازدارنده و پیشگیرانه در این راستا ضروری است.

کد مطلب: ۱۴۳۳۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و مسافران زمستانی‌ ضروری‌ است

حجت الاسلام و المسلمین براتی زاده اظهار کرد: در طول سال مسافران زیادی مقاصد متعددی را بعنوان هدف سفرهای خود در فصول مختلف از جمله در فصل زمستان انتخاب می کنند و در این میان استان خراسان شمالی بعنوان باب الرضا می تواند میزبان موقت کسانی باشد که به مشهد مقدس سفر می کنند و یا از آنجا برمی گردند.

وی در ادامه به غیراستاندارد و نامناسب بودن وضعیت جاده ها و اکثر محورهای مواصلاتی در خراسان شمالی اشاره و اظهار کرد: متأسفانه جاده ها و راه های استان به هیچ وجه دارای زیرساخت ها و استاندارد های لازم برای سفر و تردد مسافران نیست. لذا مسؤولان ذی ربط باید در این خصوص بهتر برنامه ریزی کنند و حسب مورد اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت را در راستای اصلاح این ساختارها در نظر گیرند تا مسافران، وجود شرایط و امکانات مورد نیاز را برای تجربه یک سفر ایمن، کم خطر و مطمئن احساس کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: اگر مدیران و مسؤولان ذیربط در این راه هم افزایی و همکاری لازم را با همدیگر داشته باشند قطعا کار نتیجه خواهد داشت و هزینه های احتمالی نیز کاهش می یابد.

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده از دستگاه های ذیربط خواست در خصوص تسهیل موجبات ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم با یکدیگر مشارکت و همکاری سازنده و همه جانبه و تلاش و اهتمام جدی تری داشته باشند.

مقام عالی قضایی استان، رفع کمبودها در خصوص بهبود وضعیت کمی و کیفی تجهیزات و امکانات اولیه از قبیل ماشین آلات و ادوات سنگین مانند جرثقیل در مواقع بروز حوادث و سوانح جاده ای، نصب علائم هشدار دهنده در موارد مقتضی، تلاش در راستای کاهش آمار تصادفات منجر به فوت، ساماندهی وضعیت پروازها در فرودگاه بجنورد و پیگیری و رفع مشکل سد معابر توسط برخی اصناف را از مهمترین موضوعات مورد بحث در این جلسه عنوان و وظایف هر یک از دستگاه ها را در این خصوص متذکر و یادآور شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی نیز گفت: دادستان به عنوان مدعی العموم حافظ جان و مال مردم است و در مسیر صیانت از حقوق عامه،مطالبات عمومی را از مجاری مختلف پیگیری خواهد کرد.

سیدجواد ایلالی اظهار کرد: در این فصل سرد باید تمام مدیران و مسؤولان بویژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت گاز در راستای ارائه خدمات به شهروندان و مسافران بیشتر تلاش کنند.

وی تأکید کرد: مدعی العموم با کسانی که در راستای ایفای وظایف قانونی خود مرتکب قصور یا تقصیر و یا ترک فعل شوند بدون اغماض و مماشات برخورد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار