معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

اجرای طرح شهید طوقانی در جهت یکپارچه سازی مراسم صبحگاهی دانش‌آموزان

اراک (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی گفت جهت حفظ کرامت دانش‌آموزان و تقویت هویت ملی، طرح شهید طوقانی در استان مرکزی به منظور یکپارچه‌سازی مراسم صبگاهی اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۳۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح شهید طوقانی در جهت یکپارچه سازی مراسم صبحگاهی دانش‌آموزان

جمال روشن زاده با اشاره به اجرای طرح شهید طوقانی اظهار کرد: در راستای طرح شهید طوقانی با هیات زورخانه‌ای استان جلسه‌ای برگزار شد و یک مدرس انتخاب شده و به تهران جهت آموزش معرفی شده است.

وی افزود: این طرح مختص دانش‌آموزان پسر دوره دوم ابتدایی است و ابتدا در اراک سپس ساوه، شازند، تفرش و در نهایت در تمام استان اجرایی می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: در جهت اجرایی شدن طرح شهید طوقانی در فاز اول ٣٢ مرشد توسط هیات زورخانه‌ای تربیت می‌شود و این مرشد‌ها در هر یک از مدارس مستقر می‌شوند و جهت نرمش صبحگاهی ضرب و آهنگ زورخانه‌ای را اجرا می کنند.

روشن‌زاده ادامه داد: علت انتخاب این طرح به نام شهید طوقانی این است که این شهید دانش‌آموز قبل از اعزام به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل در زورخانه فعالیت داشتنه و پس از اعزام به جنگ فعالیت خود را در آنجا نیز ادامه داده و نرمش‌های زورخانه‌ای را برای رزمندگان انجام می‌داد.

دانش آموز خبرنگار: مهسا جهانشاهلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار