رئیس اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

استفاده ازظرفیت و استعدادهای جوانان، تضمین‌کننده حضور موفق در عرصه جهانی است

اسلامشهر (پانا) - رئیس اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان‌های تهران،استفاده از ظرفیت و استعدادهای جوانان را تضمین‌کننده حضور موفق در عرصه جهانی دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۳۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
استفاده ازظرفیت و استعدادهای جوانان، تضمین‌کننده حضور موفق در عرصه جهانی است

حجت‌الاسلام نقی یعقوبی، رئیس اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان‌های استان تهران در نشست با مسئولان دانش‌آموزی انجمن‌های اسلامی آموزش و پرورش اسلامشهر که در سالن جلسات منطقه برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اینکه در انجمن اسلامی مخاطبان ما نوجوانان هستند، اظهار کرد: نوجوانان ما در حال حاضر بیشترین زمان را در فضای مجازی می‌گذرانند، اما آموختن سواد رسانه‌ای برای آنان یک ضرورت مهم است و می‌بایست با قوه تحلیل و به صورت منطقی در انتخاب موضوعات تفکر کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در دنیا و در روزگاری ما دو ابر قدرت آمریکا و شوروی را داشتیم که در یک جریان شوروی از صحنه جهانی حذف شد و اکنون آمریکا فکر می‌کندبرتمامی جهان تسلط دارد که این قدرت پوشالی هم در حال افول است و پس از انقلاب‌اسلامی هم قدرت جدیدی با عنوان جمهوری‌اسلامی وارد عرصه بین‌المللی شد.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: در شرایط کنونی دنیا کشوری موفق خواهد شد که در مجموعه فناوری‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از ظرفیت و استعدادهای جوانان خود بهتر عمل کند و هدف ما هم در اتحادیه انجمن‌اسلامی و مدارس تحقق این هدف بزرگ است.

رئیس اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان‌های استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های اتحادیه انجمن‌اسلامی در مدارس پرداخت و مهمترین آنها را رویدادمدرسه‌ای نوجهان،لشگر فرشتگان،هیئت هفتگی انصارالمهدی و نمایشگاه مدرسه انقلاب عنوان کرد.

شایان ذکر است،در این جلسه که با هماهنگی مسئول انجمن‌اسلامی آموزش و پرورش اسلامشهر برگزارشد، به نمایندگان دانش‌آموزی مدارس لوگو ، سربند و پرچم انجمن‌اسلامی اهدا شد.

خبرنگار دانش‌آموز: رها علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار