فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با خانواده شهدا؛

مدعیان آزادی و حقوق بشر بازیچه قدرت‌های زورگو هستند

تهران (پانا) - فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت جنگ در غزه ثابت کرد که مدعیان آزادی و حقوق بشر و آنهایی که دم از حقوق انسانی همه مردم دنیا می‌زنند، بازیچه قدرت‌های زورگو هستند.

کد مطلب: ۱۴۳۲۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مدعیان آزادی و حقوق بشر بازیچه قدرت‌های زورگو هستند

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی با حضور در منزل شهید سرلشکر خلبان سعید هادی مقدم و شهید مدافع حرم مهدی ذاکر حسینی با خانواده این شهدای گرانقدر دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

ور در این دیدار با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: وجود خانواده شهدا مایه برکت برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و روح شهیدان در بین ما حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

وی در این دیدار درباره حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به زنان و کودکان در جریان جنگ غزه، اظهار کرد: مدعیان آزادی و حقوق بشر کجا هستند که جنایات بی سابقه رژیم جنایتکار اسرائیل را ببینند و واکنشی از خود نشان دهند؟ این جنگ در غزه ثابت کرد آنهایی که دم از حقوق انسانی همه مردم دنیا می زدند، هیچ خاصیتی ندارند و تنها بازیچه قدرت های زورگو هستند.

سرتیپ خلبان واحدی افزود: امروز می بینیم که اسمی از صدام و صدامیان وجود ندارد، صدامی که می‍ خواست ایران را فتح کند، اما امروز به برکت خون شهدای میهن اسلامی و رهبری بسیار هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، کشور ما در دنیا از احترام خاصی برخوردار است و حرف‍ های زیادی برای گفتن در خیلی از زمینه های علمی، نظامی، پزشکی، فناوری های جدید و علوم روز دارد.

وی امنیت حال حاضر کشور ایران را مدیون خون شهیدان راه انقلاب و میهن اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: اینکه ما در امنیت کامل و با خیال راحت در کشور خودمان زندگی می‌کنیم، نعمت بسیار بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش سربازی رهبر معظم انقلاب را مایه افتخار خود دانست و گفت: همه ما در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده، مسئولیم و امیدواریم با سپردن پرچم انقلاب اسلامی ایران به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به وظیفه خود عمل کنیم.

سرلشکر خلبان شهید سعید هادی مقدم در سال ۱۳۳۱ در شهرستان ملایر از توابع استان همدان به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در زادگاهش گذراند و پس از اخذ دیپلم در سال ۱۳۴۹ به دانشکده خلبانی راه یافت.

وی دوره مقدماتی پرواز را در ایران سپری کرد و برای ادامه تحصیلات به ایالات متحده آمریکا اعزام شد و پس از اخذ نشان و مدرک خلبانی به کشورش بازگشت و به جمع خلبانان هواپیمای «اف۴ » پیوست.

هادی مقدم در زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران با حملات رعد آسایش خواب را بر چشمان رژیم بعث حرام کرده بود. وی ۳۱ تیرماه ۱۳۶۲ به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

شهید مدافع حرم مهدی ذاکرحسینی نیز یکی از شهدای مدافع حرم است که طی روزهای اخیر پیکر مطهرش به همراه پیکرهای ۷ شهید مدافع حرم دیگر به ایران بازگشته است.

شهید مهدی ذاکر حسینی فرزند امیرعلی در تاریخ ۲۷ شهریورماه سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. او از رزمندگان لشکر عملیاتی حضرت محمدرسول الله (ص) بود که در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ در حومه شهر حلب سوریه بر اثر حملات موشکی دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید ذاکرحسینی از تکاوران لشکر محمد رسول الله (ص) بود و هنگام شهادت ۳۱ سال سن داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار